YESSSSSSSSSSSSSS![]()
Er is al een groot deel sneeuw weg van de straten, en ik hoor het druppelen in de regenpijp!
Het dooit![]()
If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.
YESSSSSSSSSSSSSS![]()
Et alors?
Met al die sneeuw kunnen we mss gaan "buitenluchtzwemmen"
Maar ik ben toch ook blij, weg sneeuw, WEG!
Het was te merken op 't werk:
gesloten tss kerst en nieuwj maar vandaag toch met één persoon gegaan om de dringende dossiers te doen.
Sneeuw op plat dak was aan 't smelten, resultaat: plafond hing door, het water drupte er uit.
Collega had 5 emmers water vd grond geschept, tegen dat we terug vertrokken waren lag er alweer ne grote plas....ondanks 2 dweilen en 3 emmers eronder...
benieuwd wat dat maandag gaat geven....
we verhuizen over een maand, dus ze doen daar nu geen kosten meer aan, ....dat zeiden ze aan paar jaar geleden ook al...
Ik denk dat ik één vd weinigen ben dat gn probleem had met de sneeuw, ook al was het schuiven met de wagen...
Ik zag de (gesneeuwruimde) grond net toch weer glinsteren...
Life is like a box of chocolates...
Hier in de straat is van dooi nog niet veel te merken, het ziet nog spierwit...
Nog nooit meegemaakt... wij wonen al jaren onder het dak in een appartement.
De voorbije 24 uur hoor je af en toe met luid geraas, pakken sneeuw van het dak schuiven.
Gisterenavond kreeg ik zelfs onverwachts zo'n pak voor mijn voeten op de grond gezwierd buiten. Was ferm geschrokken!
In de buurt ook weer veel schade aan het wegdek zoals vorig jaar.
Brrrrrrrrrrrrrrr, geef mij maar lente en zomer![]()
Not jumpin', just chillin' [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/joy.gif[/img]
geef me dan maar verse sneeuw. Ik moest en zou gisterenavond koppig met de fiets naar huis gaan (we wonen op 10 minuutjes fietsen van het salon af).
Amai, heb ik me DAT beklaagtde helft van de fietspad is nog steeds niet vrij, en da's dus écht niet te doen. Gewoon afstappen en te voet verder slibberen of je valt jezelf een arm of been over.
Nu... vanmorgen moest ik dus terug met de fiets (ahja he) en nu is't NOG erger. Plaatsen is een echte ijsbaan, en andere plekjes zijn aan het dooien, wat een pap geeft, waar je dus ook in schuift he.
geef me dus maar liever verse, mooie witte sneeuw. Ik heb vandaag voor het eerst laten vallen 'ik wil dat het zomer is'. En ik ben zo'n wintermens
![]()
En nu het begint te dooien, heb ik vanmorgen de zoutwagen 5x zien passeren in de wijk! Alsof het nu nog nodig is, een paar dagen/weken geleden daarentegen...
Fiere mama van de liefste prins en de schattigste prinses!
Je zou ervan verschieten hoe hard die nog nodig zijn op sommige plaatsen. Misschien niet bij u, maar ons chauffeurs hebben het nog heel moeilijk om overal te geraken en de mensen te bedienen omdat het overal nog glad is en het ijs de eerste dagen niet zal weg zijn ondanks de dooi.
Wil je aandacht of een koekje?
Bladwijzers