Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

mand met boodschappen

Ik ben van plan om een mand met boodschappen te laten vullen als kado voor iemand. Hebben ze in een supermarkt standaard zo'n (rieten) manden of moet ik dat zelf voorzien ? Heb dat nog nooit zelf laten doen, maar al van gehoord dat dit kan en het lijkt me wel leuk... Kun je ook niks verkeerd mee doen hé want ze kunnen alles gebruiken Moet je de mand dan terugbrengen of betaal je ook voor die mand ?

MissSquash
    Guest

Re: mand met boodschappen

Dat is te zien waar je er om wilt gaan. Ik heb nog ergens gewerkt waar ze dat niet standaard hadden, maar bij toeval eens een mandje.

In dat geval zou ik eens kijken in blokker of casa voor een tof mandje en dat (laten) vullen.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    11

ik zou alles zelf kopen, mandje en spullen kost minder dan dat je het ergens laat vullen, en je kan er in doen wat je zelf wil.

Falerio
    Guest

Ik denk ook dat je best een mandje koopt en dat zelf opvult.
    Ik denk dat je dan meer producten hebt voor je geld. Iets laten doen kost altijd meer, en dit is eigenlijk iets dat je perfect zelf in elkaar kan flansen

MissSquash
    Guest

Wat ga je in het mandje leggen?

aan't roderen Space Invaders Champion Array
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Reputatie Macht
    0

Wij geven dat de laatste tijd meestal cadeau zo 'n mand. Altijd mand zelf kopen en zelf opvullen. Afhankelijk van de persoon voor wie het is kan je het dan aanpassen (een snoeper, iemand die graag hartige dingen eet, 'specialere' dingen voor iemand die graag kookt,...). Is iets dat iedereen kan gebruiken.

Ik steek er soms zaken vanuit de Hema (borrelnootjes, chocolade, koekjes,...) ook tussen want ik koop vaak daar het mandje.
    Voor sommige mensen is het alle dagen carnaval in hun hoofd.

MissSquash
    Guest

Voor een bierliefhebber heb ik eens één samengesteld met speciale bieren, chips en nootjes .

Een mand voor de chocoholic lijkt mij ook geestig :-)

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

Een beetje vanalles zou ik erin doen, vooral etenswaren: koffie, chocolaatjes, speculoos, pakje rijst, spaghetti, bouillonblokjes.... gewoon eens alle rayons aflopen in de supermarkt vanalles en nogwat waarvan ik weet dat de persoon het gebruikt

Ja, in feite, "iets laten doen kost altijd geld"
    Zal es gaan zien voor een mand.
    In de Hema dus ook ? Handig om te weten!

Doorzichtige inpakfolie heb ik. Nu enkel nog deftig inpakken...

Een chocoholic mand zou ik ook wel eens willen maken Maar bijna iedereen in mijn omgeving is op dieet

op dreef Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    3

Ik heb hier thuis zo diverse manden staan. Het idee is leuk maar wat doe je in godsnaam met zo'n mand nadien?

Ik kan ze toch moeilijk hier allemaal op de schoorsteen zetten he? En weggeven? Tja dan gaan ze terug naar de gever van dienst. Dat kan ik toch ook niet maken.
    Mannen op een vrouwen-forum zijn meer gay dan ze zelf willen toegeven!

aan't roderen Space Invaders Champion Array
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Reputatie Macht
    0

Daarom probeer ik ook altijd leuke manden in felle kleurtjes te geven (afhankelijk voor wie het is natuurlijk) en geen gewone van die bruine.

Wat ik ook soms doe is een mooi groot bord of dienblad als basis nemen. Kan je later altijd gebruiken lijkt mij voor hapjes bv.
    Voor sommige mensen is het alle dagen carnaval in hun hoofd.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten