Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    Andastra
    Guest

Verzendtijd pakje uit Nederland?

Ik heb 2 weken iets besteld via internet uit een Nederlandse webshop. Er stond dat alles werd verstuurd met TNT. Daar heb ik hele goeie ervaringen mee, 'k heb die pakjes altijd de volgende dag al.

Nu kreeg ik maandag bericht dat mijn pakje verstuurd was, maar dat 't door de brievenbus kon, dus dat ze 't gewoon verstuurd hebben (waar ik NIET tevreden mee ben aangezien ik wel 12,5€ verzendkosten heb betaald en 't iets is dat echt niets weegt).

Maar goed, intussen zijn we een week verder en heb 'k dat pakje nog steeds niet. Is dat normaal? Hoe lang kan 't zo nog duren? Ik wil niet beginnen klagen tegen die winkel als 't nog binnen de normale levertermijn is...

Nleke
    Guest

Re: Verzendtijd pakje uit Nederland?

Ik heb al vaker pakjes uit Nederland ontvangen en het duurde bij mij maximum een dikke week (6-7 werkdagen?)
    Ik zou dus nog een paar dagen afwachten tot woensdag ofzo. Als het met de gewone Nederlandse post is, kan dat wel efkes duren.
    Als het met de TNT-pakjes dienst (hoort bij de Nederlandse post, maar je betaald er meer voor) wordt verstuurd, had ik het ookal na 1-2 werkdagen.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Reputatie Macht
    12

met overschrijving en niet met kredietkaart zou ik toch volle 5 werkdagen rekenen. Ik had mijn pakje in 3 dagen van Herome vanuit Nederland. Ik vermoed dat met een kredietkaart het sneller gaat.
    Bedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen

Falerio
    Guest

En als jij de volle verzendkosten hebt betaald maar ze het goedkoper verzonden hebben dan zou ik als ik jou was vragen achter mijn geld... want dat steken ze nu schoon in hun eigen zakken!

Andastra
    Guest

Ach, ik verschiet daar al niet meer in. Ik had een bestelling gedaan ergens en ze mailen mij om te vragen om nog 5,7€ verzendkosten over te schrijven omdat hun site een fout gemaakt had en die niet had aangerekend, dus ik doe dat. Krijg ik een paar dagen later dat pakje in de bus in een gewone omslag (dus bestelde ding totaal niet beschermd en NIET in de originele verpakking) met 2 postzegels op! En ik had meer dan een maand moeten wachten op dat pakje!

Dus dat is nog een winkel waar ik nooit meer iets ga bestellen!

annabel
    Guest

Ik heb alleen ervaring met Extrafilm en Cosmox boeken vanuit België verzonden en dat gaat zo vlot dat ik er heel tevreden over ben. En ik betaal altijd met een overschrijving.
    Cosmox verzendt gratis (super!)
    Extrafilm, daar bedragen de verzendingskosten méér dan de bestelling !

Bladwijzers

Forum rechten