Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 3 van de 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 110

Onderwerp: Cadeau babyborrel

Djo
    Djo is offline.
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Reputatie Macht
    10

Re: Cadeau babyborrel

Met een tussenseizoen pyama bijvoorbeeld doe je toch niet snel kwaad? Of vrij neutrale kleertjes voor het tussenseizoen?

Of een set badproducten (daar kan je dan ook iets voor de mama bijdoen) en daar wat kousjes in een grotere maat bij (katoenen kousjes zijn ook zo wat elk seizoen goed, daar kan je niets mee mis doen).

Speelgoed is misschien veilig, maar hebben ze vaak al met hopen.. Als je speelgoed koopt, zou ik inderdaad zoals hierboven voor een doos duplo of houten blokken gaan. Zéker geen teddybeer of dergelijk.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    5

Een pampertaart? Ik heb dat onlangs gezien op een babyborrel en dat ziet er heel leuk uit!

Ik heb wel geen flauw idee van de prijs.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

http://www.petite-souris.be/v2/?p=geboortemanden

Om maar een gedacht te geven, dit is een leuk winkeltje en heeft ook pampertaarten (ookal heb ik er al mooiere gezien ).

MissSquash
    Guest

Ik maak mij er altijd vanaf met geld maar een cadeautje is mss wel toffer, zeker als je mekaar niet zo vaak ziet.

Als je mekaar zelden ziet zou ik niet durven voor kleertjes te gaan omdat je mss de smaak niet goed kent? Mss wel een tof speeltje ofzo?

bie_bo
    Guest

Als ze zo "opvallend" bellen om te laten weten dat ze gaat bevallen dus .... voor de kado, dat zou bij mij al niet in goeie aarde vallen

Ik ging er sowieso niet naartoe, en stuurde een kaart met een bon ofzo erin.

en het berichtje erbij, we zullen wel eens afspreken als de kleine wat groter is

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: bie_bo
    Als ze zo "opvallend" bellen om te laten weten dat ze gaat bevallen dus .... voor de kado, dat zou bij mij al niet in goeie aarde vallen

en het berichtje erbij, we zullen wel eens afspreken als de kleine wat groter is

Zo zou ik dus ook eerder reageren ...
    * 10/11/2009 kwam ons prinsesje ter wereld *
    * Sterretje (* 1/2/2011)

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    0

Ik heb ook eens een doos gevuld met :
    babyshampoo, een tutje, van die vochtige doekjes, bodycrème, bodydouche.. ofzo, ik dacht van Zwitsal.
    'k Heb wel eerst zo tussendoor gevraagd welk merk ze gebruikt/zou gebruiken.
    Happiness is a state of mind

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    20

Awel bie-bo dat was mijn gedacht ook.Zo'n goei vrienden ben je dan toch niet zo'n rit te gaan maken.
    Ik persoonlijk zou ook een kaart sturen en meer niet.Klinkt gierig ,maar dat ben ik zeker niet.

Djo
    Djo is offline.
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Reputatie Macht
    10

Maar meen je dat echt nu? Denk je dat die 'bellen voor ne cadeau' voor ne cadeau van 25 euro?
    Denk je niet eerder dat het er gewoon al een hele tijd niet van gekomen is, dat ze nu dachten, oei die weten nog van niks en dan ineens een kaartje in de bus dat staat ook niet. En daarom maar gebeld?
    Wat hadden die mensen dan moeten doen? Geen geboortekaartje sturen?

Ik zou zeker wel gaan.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    5

Ik zou eigenlijk ook ni gaan zenne. 3 jaar elkaar ni gezien en maar amper gehoord? Die zouden er bij mij al lang gelegen hebben.

Maar da was natuurlijk de vraag ni.

Pagina 3 van de 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten