Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 110

Onderwerp: Cadeau babyborrel

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Reputatie Macht
    3

Cadeau babyborrel

Kindervreugde in de omgeving ... Een oude kotvriendin van mijn vriend is bevallen van haar eerste kindje.

Ze nodigt ons uit voor de babyborrel (aan de andere kant van 't land).

1 klein probleem: We hebben haar al 3 jaar niet meer gezien, haar partner nog nooit en drie jaar geleden was het ook al eeuwen geleden bij vriend.
    Het contact beperkt zich dus voornamelijk tot wat sms'jes en zo es 2 keer per jaar een telefoontje.

<span style="font-weight: bold">Enig idee wat we cadeau geven of welk bedrag ik erop kleef (voor 2 personen)?</span>

Ik geef graag cadeaus en vriend kennende zal het initiatief voor cadeau van mij moeten komen (en hij weet toch ook niet wat of hoeveel hij moet geven).
    Maar ik heb haar - die vriendin - zelf nog maar 1 keer &quot;live&quot; gezien en we moeten voor die babyborrel naar de omgeving van Kortrijk (wat ook niet echt bij de deur is).

Falerio
    Guest

Re: Cadeau babyborrel

20 euro

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Reputatie Macht
    20

Kadocheque van de Hema, daar kan je het bedrag niet op zien Nee, serieus, met zo'n bon van de Hema kan je zo iemand plezier doen, ook al geef je maar €15 of zo.
    nein mann, ich will noch nicht gehen

Andastra
    Guest

Ik vind 25€ ook meer dan genoeg

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Reputatie Macht
    11

Een doos pampers? Altijd handig denk ik zo
    Et alors?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    0

20euro vind ik genoeg!

Je schrijft dat het de andere kant van het land is dus het zal al een duur uitje worden aan benzine alleen.
    Ik vind het zelfs al gewaagd om zo'n vrienden uit te nodigen, als het contact zooooo losjes is. Ik heb zo gewikt en gewogen in het samenstellen van de gastenlijst en dit durfde ik dus niet.

Maar goed, meer dan 20euro zou ik dus niet geven
    * 10/11/2009 kwam ons prinsesje ter wereld *
    * Sterretje (* 1/2/2011)

Nleke
    Guest

Ik zou 25 euro geven.

ollekebolleke
    Guest

Ik zou ook een 25 euro geven. Het zijn nu ook geen goede vrienden he!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Reputatie Macht
    3

Zelf had ik ook niet direct een uitnodiging verwacht hoor, trientje ... Zo extreem close zijn we niet.
    We zeggen tenslotte ook al 3 jaar dat we es naar Kortrijk afzakken, maar het komt er nooit van (en tegelijk geraakt zij hier ook niet - drie jaar geleden hebben we in Gent afgesproken).

We wisten overigens niks van de zwangerschap ... 3 of 4 weken geleden belde ze nog es met mijn vriend en langs haar neus weg zegt ze dat ze op 't eind dat ze 8.5 maand zwanger is en hun eerste kindje dus 2 weken later in haar armen zal liggen . Qua verrassing kon 't tellen .

Maar het geboortekaartje en de uitnodiging liggen hier nu, dus lijkt mij dit wel de ideale moment om ons voornemen eindelijk waar te maken en naar ginder te trekken.

Cash geld precies geen zin in dit keer ... Da's zo zichtbaar hoeveel je geeft (en ik heb geen zin om er dit keer 50 euro tegen te smijten, maar langs de andere kant ook geen zin om als &quot;gierig&quot; gezien te worden als ik minder geef).
    Bij nichten en neven of dichte vrienden niet zo'n probleem (daar geef ik met plezier 40 à 50 euro in een envelop), maar nu is 't gevoel anders.
    Iemand die dus leuke - niet extreem dure - cadeautjes weet voor een babymeisje of voor mama en papa ...

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    0

Een cadeautje twv 25 eur
    Happiness is a state of mind

Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers