Als ik dat lees.....een man naar mijn hart!!
artikel
Ale zeg, dit vind ik er nu toch wel over hoor.
Ik eet zelf geregeld vegetarisch, maar geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om anderen te verhinderen om vlees te eten. Dat die organisatie daaraan toegeeft, ongelooflijk. Wat vinden jullie daarvan?
Als ik dat lees.....een man naar mijn hart!!
Morrisey is wel een magneet voor de Lokerse feesten..... money money voor de organisatie.
Aan de ene kant gaat er daar niemand van sterven ( integendeel) van eens een dagje geen ranzige hamburgers te kunnen eten en langs de andere kant vind ik het er een beetje over.
Maar ze konden wel niet anders, die kerel durft concerten af te lassen omdat hij vlees zou ruiken...
Een creatieveling zorgt voor veggie-burgers die dag, de helft gaat het nooit smaken![]()
Fijne vent!
Had ik maar zulk een invloed om dingen te laten doordringen, ik zou er zeker mee werken, zulke mensen doen héél voor Peta, i love it!
Missschien dé dag om naar de Lokerse te gaan, die lijkgeuren kan ik ook niet goed hebben.......![]()
Formally known as Seahorse, member since 2004.
K; How pathetic can you be?
tja de organisatoren zijn niet verplicht hem te boeken hé. Maar vergeet niet dat hij ondertussen ook een overtuigd prediker is geworden en naar mijn normen een enorme zagevent. Indertijd was the smiths een zeer goede groep maar dat is ondertussen ook al wel even geleden.
Bedenk steeds dat je uniek bent, zoals iedereen
Artiesten heb vaak " een hoek af" en durven ze statements maken bij hun optredens.
Niemand is verplicht om er naar toe te gaan.
Zijn statement is nobel, maar een klein beetje vergezocht...![]()
Fijne vent!Citaat van: Unknown
Had ik maar zulk een invloed om dingen te laten doordringen, ik zou er zeker mee werken, zulke mensen doen héél voor Peta, i love it!
Missschien dé dag om naar de Lokerse te gaan, die lijkgeuren kan ik ook niet goed hebben.......![]()
De zweet-, pis- , wiet- en biergeuren uitgesloten?![]()
Citaat van: UnicaFijne vent!Citaat van: Unknown
De zweet-, pis- , wiet- en biergeuren uitgesloten?![]()
Ik heb ook jaren gaan helpen op een festival, dus idd, dan ook liever de bakgeuren![]()
Bladwijzers