misschien hebben ze die cursussen wel in de bib? dan hoeft u ze niet te kopen, tenzij u ze zeer goed vindt.
Hallo,
Is er misschien iemand die ervaring heeft met zo'n thuis-taal-cursus, zo op cd.. Ik twijfel of ik dit zou kopen, maar weet niet echt of het wel de moeite is, of het echt goed is om een taal te leren.
En hoe gaat dat dan, leer je dan alleen de basis mee van een taal ofzo?
groetjes, Lewka
Leer anders denken en je zult anders leven!
misschien hebben ze die cursussen wel in de bib? dan hoeft u ze niet te kopen, tenzij u ze zeer goed vindt.
A ja, dat is nog een goed idee :-) kan ik wel is navragen in de bib of ze dat hier hebben.
Leer anders denken en je zult anders leven!
Ik had vroeger cassettes met Italiaans en die speelde ik altijd af als ik in de keuken bezig was. Helpt echt !
mijn man zou graag Japans leren spreken, maar het ontbreekt hem tijd om naar zo'n lessen te gaan.
Zou dit haalbaar zijn om de basis te leren met zo'n cd ?
mini'tje on the way !
japans? pfoeh, succes gewenst, maar ik vrees ervoor.
en daarbij : als hij geen tijd heeft voor de lessen, dan heeft hij er toch evenmin voor het blokken? alleen door het horen ervan leert men geen taal, immers.
wat wel kan : toeristentaal leren, de geijkte zinnetjes dus.
Ik ben Japanologe en neen, Japans valt mijnens inziens niet te leren via CD'tjes. Daarvoor staat de taal te ver af van de onze.
Ik vind dat voor alle talen van toepassing. Er is gewoon geen interactie met de "lesgever", de "medelln" of met een native speaker zoals in de avondschool.
Cats don't feel threatened by your intelligence.
Bladwijzers