aha...ik was aant twijfelen
ik moet dinsdag naar de film mijn twee gratis tickets opdoen
en ik weet echt niet wat...
ik wou die nog zien maar twijfelde...mischien wel dus
Oef, na de miskleum Eternal Sunshine dan toch een mooie film gezien: Finding Neverland. Al was het weer met Kate Winslet (ik vreesde al het ergste) en vond ik haar hier weeral niet goed acteren. Maar ze speelde tenminste niet zo'n belangrijke rol dus de schade bleef beperkt.
Wie wel schitterend acteerde was Johnny Depp. En wat ziet ie er toch verdomd goed uit...
Vooral het einde van de film is sterk.
Volgens sommige FS-ers een kattenmoordenaar.
aha...ik was aant twijfelen
ik moet dinsdag naar de film mijn twee gratis tickets opdoen
en ik weet echt niet wat...
ik wou die nog zien maar twijfelde...mischien wel dus
ikke
Oooohw wil ik ook zien !! Jammer dat de examens er nu aan komen en ik geen tijd heb om naar de cinema te gaan [img]/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif[/img]
Hele mooie film, echt waar! [img]/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/eusa_clap.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/eusa_clap.gif[/img]
Het enige irritante was een stuk of 10 pubergastjes die hun mond niet konden houden [img]/ubbthreads/images/graemlins/mad.gif[/img]
Ik vond het ook een heel mooie film, en Johnny Depp heeft weer een sterke prestatie afgeleverd! [img]/ubbthreads/images/graemlins/eusa_clap.gif[/img]
Heb hem vanavond gezien. Whaaw, pràchtige film!!! Net een sprookje!
De àllerlaatste scene (op het bankje) vond ik er teveel aan. Was een beetje 'té', maar voor de rest niet té zeemzoet (dat was het negatieve commentaar dat ik erover gehoord had).
Prachtig, echt prachtig.
Ik bekijk hem vanavond nog. Hoop dat het een mooie film is. Maar met Johnny Depp kan er wel niet veel mislopen. [img]/ubbthreads/images/graemlins/smirk.gif[/img]
'k vond er eigenlijk niet veel aan .. [img]/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif[/img]
koetje boe, koetje boe, kom hier dat ik je binnendoe -- (words by pink)
Ik vond hem wel goed maar toch een beetje aan de saaie kant
En Grey Squirrel: Eternal sunshine een miskleun?? [img]/ubbthreads/images/graemlins/eusa_naughty.gif[/img] Da's zowat de beste film van de laatste jaren!
</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
'k vond er eigenlijk niet veel aan .. [img]/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif[/img]
[/ QUOTE ]
Ewel, ik ook niet. Het viel wel mee, maar 't was toch dat niet.
Bladwijzers