Ik vond hem héél goed, zeker de moeite om in de cinema te zien maar da's mijn mening maar natuurlijk [img]/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif[/img]
Heeft iemand deze film al gezien?
Ik ga maandag naar de cinema en als deze film de moeite is wil ik hem wel gaan zien.
Maar, ik vind het ook zo'n zonde (lees: weggegooid geld) als een film écht tegenslaagt.
Ik vond hem héél goed, zeker de moeite om in de cinema te zien maar da's mijn mening maar natuurlijk [img]/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif[/img]
De vorige twee heb ik op 'klein scherm' gezien en toen had ik toch ook een gevoel van "Had ik dit maar op groot scherm gezien". Daarom zal ik deze hoogstwaarschijnlijk wel op groot scherm gaan zien. [img]/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif[/img]
Ik heb hem gisteren dus gezien en ik vond hem zeker de moeite waard!
Al hoop ik dat ze er nu wel mee ophouden, nog een vervolg zou er gewoon te veel aan zijn. [img]/ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif[/img]
Ik ben hem ook gaan zien en hou gewoon superhard van de Xmen-films [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] voor mij mag er nog wel een vierde film van komen, als zal dat wel niet denk ik...
Vond het weer een leuk verhaal en knappe verfilming alweer!
rrrrr wolverine... [img]/ubbthreads/images/graemlins/fauxcul.jpg[/img]
[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10714;127/st/20070216/e/Snowboarden%21%21/dt/7/k/6e07/event.png[/img]
Daar heb je een punt Wolverine... laat nummer 4 toch maar komen! [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
Yep , die superhelden films zijn de MAX!!!!!
Ik heb ze alle drie in de ciné gezien en ze zijn telkens even goed.
Ik hoop ook dat er een 4de film komt, al heb ik op tv gezien dat dit echt wel de laatste is. Ze houden toch wel de mogelijkheid voor een 4de film open hé, met dat einde...
We're just two lost souls swimming in a fish bowl
</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
Daar heb je een punt Wolverine... laat nummer 4 toch maar komen! [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
[/ QUOTE ]Nog beter nieuws: er komt een spin off van Wolverine [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
Ooooooooooooooooooooooooh, wanneer????? [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]
Bladwijzers