doet een belleke rinkelen maar niet meer...over wat gaat het juist weeral??
Heeft iemand van jullie deze film ooit gezien? Zelf vind ik het de allermooiste en wat emoties betreft de meest diepgaande film die ik ooit zag. De keren dat 'k 'm zag had 'k altijd mijn zakdoek nodig want hij is toch zo pakkend.
We hebben elk een stukje van de hemel op aarde in handen.
doet een belleke rinkelen maar niet meer...over wat gaat het juist weeral??
Tantekeeeuuu
Jaa ik vond em ook schitterend, lang geleden dat ik em nog gezien had, 'k weet ni meer juist waarover het allemaal ging maar ik herinner me iets over z'n gezin dat stierf ofzo en schilderijen van de vrouw. Was een aangrijpende film
jaja met robin williams...maar zij kan het niet verkroppen dat hij gestorven is en berooft zichzelf van het leven en komt zo in een minder goeie situatie terecht...Ze zit vast tussen anderen in het hiernamaals, meer bepaald duivels gedoe, terwijl hij op natuurlijke wijze gestorven is en dus in het hiernamaals vrij rondleeft oa in haar schilderijen...
Heb hem gezien maar is eigenlijk niet mijn ding van films..
Tantekeeeuuu
O ja, moest efkes nadenken, maar na de beschrijving van PeggyB herinner ik mij die film terug. (ben slecht in het onthouden van titels) Ik vond het ook een prachtige film en heb ook liggen snotteren. Awel, is een film die ik best nog wel eens wil zien.
***Time flies like the wind, fruit flies like banana´s***
Wie hem nog ns wil zien, volgende week is hij op Vijf tv!
Bedankt voor de tip Dulcinea. Ik zal zeker kijken [img]/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif[/img]
We hebben elk een stukje van de hemel op aarde in handen.
Goh is lang geleden dat ik die gezien heb. Ik vond die wel goed maar ik vind hem zelfs een beetje angstaanjagend ik weet niet goed waarom. Maar ik heb zo'n akelig gevoel bij die film. Dus ik denk dat ik er gewoon niet naar ga kijken maar hij is eigenlijk wel de moeite!
Lore is gearriveerd op 15 januari 2009!
Zonnetje*(5/2/2010)
Lise aangekomen op 20 januari 2011!!
ik heb die film hier thuis ooit eens opgenomen...vind het een prachtig verhaal! Echt aangrijpend ook zenne... En zo mooi verfilmd... als alles zo in verf is...da's echt sjiek vind ik... soms ook akelig als ze daar op zoek zijn en over die mensenkoppen lopen...
maar ik vind het echt een geweldige film!!
[img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10714;127/st/20070216/e/Snowboarden%21%21/dt/7/k/6e07/event.png[/img]
</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
Wie hem nog ns wil zien, volgende week is hij op Vijf tv!
[/ QUOTE ]
Op welke dag?
***Time flies like the wind, fruit flies like banana´s***
Bladwijzers