Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Windkracht 10

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Reputatie Macht
    9

Windkracht 10

Iemand deze film al gezien?

Ik ben hem afgelopen zaterdag gaan bekijken. Hij was goed in de zin van onderhoudend. Als je de afleveringen van Windkracht 10 gezien hebt dan kan je het ermee vergelijken. De special effects zijn wel erg mooi gedaan, zeker voor een Vlaamse film.

Naar't schijnt heeft deze films naar Vlaamse normen een groot budget gekregen (vandaar dat het maken van de film ook 8 jaar geduurd heeft aangezien men de nodige fondsen moest verwerven), ongeveer gelijkaardig als de zaak Alzheimer. Deze film vind ik nog altijd veel beter maar het is dan ook een heel ander genre.

In ieder geval, de film is zeer ontspannend en de cast mag er ook wel zijn [img]/ubbthreads/images/graemlins/wink.gif[/img]

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    0

Re: Windkracht 10

Ik heb hem vorige week vrijdag gezien. 't eerste deel vond ik heel langdradig... Het tweede deel was goed en spannend.
    Cast was goed. De film ook heel voorspelbaar. Conclusie: ik vond hem goed, maar niet fantastisch...
    Trotse mama van Hannelore (°28/04/2008)
    Fiere meter van Mathias (°22/08/2010)

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Dec 2003
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    10

Ik heb hem vrijdag gezien, en vond hem niet zo speciaal eigenlijk. Echt veel verhaal zat er niet in, was heel voorspelbaar en doodeenvoudig. Godzijdank voor Stan van Samang en Kevin Janssens die het nog wat interessant maakten om naar te kijken [img]/ubbthreads/images/graemlins/smile.gif[/img]
    "Vrouwen zijn er om bemind te worden, niet om begrepen te worden" (Oscar Wilde)

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    8

ik ga hem zeker nog gaan zien. Het zou de duurste vlaamse film ooit zijn, aangezien ze bv naar Engeland geweest zijn voor die onderwaterscènes of zoiets en der zou ook iets zijn met dezelfde effects als in een Harry Potter film... Allez das maar van horen zeggen eh, maar tzal dus wel duur geweest zijn...
    Fear makes the wolf look bigger (femistyle)

op dreef Array
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    8

Ik ben hem ook gaan zien en vond hem heel erg goed. Ik heb een ontspannende namiddag gehad.. moet er ook wel bij vertellen dat ik altijd een fan van windkracht 10 ben geweest.

Bladwijzers

Forum rechten