Snel even op google romantsiche komedie - timmerman - geheugenverlies ingetypt en kreeg 'Overboard' met Kurt Russell en Goldie Hawn....
Zou het die kunnen zijn?
Hallo,
Ik heb me de laatste dagen al zot gedacht over de naam van een film die ik vroeger gezien heb:
Een rijke vrouw zit op haar boot en er is een timmerman aan het werk daar, de vrouw slaagt overboord en is haar geheugen kwijt, de timmerman bezoekt haar later in het ziekenhuis en zegt haar dat zij zijn vrouw is en dat ze twee kinderen hebben en neemt haar mee naar huis. Maar zij kan niks en weet van niks.. Later komt hare man erop uit dat ze daar in dat huis zit bij die timmerman en gaat haar daar halen, maar zij was ondertussen verliefd geworden op diene timmerman en keert terug naar het huis met de twee kinderen.
Ik hoop echt dat er iemand me hier mee kan helpen, want wil die film echt graag nog eens terug bekijken, tis een beetje een romantische komedie denk ik.
groetjes
Leer anders denken en je zult anders leven!
Snel even op google romantsiche komedie - timmerman - geheugenverlies ingetypt en kreeg 'Overboard' met Kurt Russell en Goldie Hawn....
Zou het die kunnen zijn?
Kynna ik denk ook aan Overboard.
De timmerman is eerder aan de arme kant,de vrouw is een leven vol rijkdom en luxe gewend.
Sometimes, I wish my mouth had a backspace key... or at least the option to delete. ;o)
Jep da is het, amai, echt super mercikes he!! ik had zelf ook al in google zitten zoeken maar vond niks, ben daar ni zo goed in, maar jij blijkbaar wel :-) ben echt super blij, nog eens bedankt he!
nog een fijn weekend gewenst
Leer anders denken en je zult anders leven!
't is graag gedaan!
ook een prettig weekend en geniet van de film!:-)
Bladwijzers