Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Mirrors

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    20

Mirrors

Deze nieuwe Horror is pas uit met in de hoofdrol Kiefer Sutherland. Ik had er al stukjes van gezien en had er dus meer van verwacht. Ik vond hem niet echt de moeite... t Gaat over n ex-flik die ontdekt dat er een poort van kwaad zich bevindt in de spiegels... De opening is al fel met iemand die zelf zn keel oversnijdt... Je moet er dus echt voor zijn... van mij krijgt ie n 6/10 info : http://www.imdb.com/title/tt0790686/

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Leeftijd
    43
    Reputatie Macht
    8

Re: Mirrors

Ik wil die film gaan zien. Ben benieuwd ...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    12

De trailer sprak me wel aan en ik zie Kiefer graag bezig dus ik wil deze zeker zien, maar ik verwacht er niet zoveel van, zijn nogal veel films in dit genre de laatste jaren. Is dit ook een remake van een Japanse film?

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Reputatie Macht
    0

Mijne man is naar de avant-premiere gaan zien. hij zegt dat er wel een paar goei schrikmomenten inzaten maar voor de rest was de film niet veel. Het is inderdaad een remake van een japanse film.
    Mijn dochtertje, mijn groot cadeau in een klein pakje!!!

Guest

Verhaal is net zoals the ring, the grudge, en nog zovelen die in dat rijtje passen hé

een 'oud gruwelijk voorval' dat zich nu wreekt, en natuurlijk een 'superheld' die het probeert op te lossen hé

Had wel zoiets verwacht van die film... viel al bij al nog goed mee (beste vond ik de laatste (1 of 2) minu(u)t(en)!! )

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2003
    Reputatie Macht
    17

Zoon is hem gaan zien en behalve 2 goede scénes en schrikmomenten draaide de film uit op een zeer belachelijk plot. (zei hij dus)
    niet giftig...gewoon kippig !

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    6

Heb hem gisteren ook gezien.. viel wel mee.. ik had erger verwacht, maar kheb em toch uitgezien..das een heel prestatie voor mij
    I'm still young.. I have no regrets...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    12

Ik vond hem best wel goed hoor. Qua verhaal weet je welke dingen je mag verwachten in dit genre he, deze vond ik toch veel beter dan One missed call of Shutter die nogal tegenvielen.
    Kiefer speelt z'n rol goed en de effecten zijn niet mis, ook de hele sfeer in het gebouw vond ik wel geslaagd. Vond het zeker geen teleurstelling!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Reputatie Macht
    0

Ik vond hem ook niet slecht. Soms wel heel onrealistisch , bv. wie gaat er nu meerdere keren een gebouw terug binnen na een bijna dood ervaring .. maar je mag er niet teveel bij nadenken zeker :-)
    "Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk!"

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    12

Mja in dat soort films doen ze altijd de domste dingen eerst natuurlijk, wij weten allemaal dat je moet WEGlopen van het gevaar maar ja, dan zou het geen spannende film zijn he

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten