Ik heb hem gezien bij de opening van het filmfestival.
Is echt een goede film, we hadden er geen idee van wat we konden verwachten en we waren blij verrast!
iemand deze al gaan zien?
ikke
Ik heb hem gezien bij de opening van het filmfestival.
Is echt een goede film, we hadden er geen idee van wat we konden verwachten en we waren blij verrast!
Ik ben deze film met een vriendin gaan zien en we vonden er geen van beiden iets aan. En we waren niet alleen ... de hele zaal morde op het einde van de film. Ik vond het muziekje "Barcelona" in de film wel leuk. Zou ik wel op mijn MP3 willen zetten.
Wie denkt dat hij denkt, zit soms maar wat te dromen.
ik durf niet meer naar woody allens gaan, de kans op ontgoocheling is te groot.
keuze gemaakt, ik ga hem zien!!
maar wel op dvd, ze zullen die binnen een jaar of 1.5 zéker in de bib hebben, als hij dan slecht is, dan ben ik nikske verloren
ik heb het persoonlijk ook niet voor woody allen zijn films, maar op een of andere manier sprak deze me wel aan....
ikke
Ben echt serieus aan't twijfelen of ik wel zal gaan, ben bang dat ik teleurgesteld zal zijn. Ik denk dat ik maar ga wachten tot hij uitklomt op DVD, de dag van vandaag duurt dat eigenlijk niet zo heel lang meer.
My body is a temple
Ik ben de laatste jaren wel te vinden voor Woody Allen films en ook deze vond ik geen teleurstelling. Héél zomers sfeertje en goed acteerwerk, ik blijf toch wel fan van Scarlet. Aan Penelope heb ik me wel serieus geërgerd in deze film maar dat lag volledig aan het personage. Verder leuke dialogen, paar verrassingen in het verhaal, niks spectaculairs maar gewoon leuk om ns gezien te hebben!
Bladwijzers