Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Apr 2004
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    14

Harry Potter & the deadly hallows

Oeh nog 9 dagen en dan speelt deel 1 van het laatste deel van Harry Potter.
    Ik was in het begin helemaal zo geen fan. Het is pas nadat ik de eerste 3 films kort achter elkaar zag, dat ik er interesse in begon te krijgen. Bij de eerste film dacht ik alleen 'aardige film' en dat was het. Nu ben ik helemaal mee. Ik heb intussen de boeken gelezen en sinds ik het laatste deel uit heb, zit ik al bijna een jaar in spanning te wachten tot het eerste deel in de cinema komt. En daar moet ge 35 voor geworden zijn Wie kijkt er nog zo naar uit?
    Keep on smiling [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/smile.gif[/img]

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

Re: Harry Potter & the deadly hallows

Ikkkkkkeeeeeee!!!!

Ik heb eerst het derde boek gelezen, dan ben ik vanaf één beginnen lezen & zo blijven volgen. Ook de films! Ik kijk er echt al naar uit
    Leef & Laat leven.

Guest

Als ik dit laat lezen ... Mijn vriend. Hij weet denk ik niet dat het al zo kort dag is dat ie uitkomt ...

We hebben hier alle boeken staan en een deel ook in 't Engels ... Alle video's en dvd's ook ...

Zelf heb ik een aantal boeken gelezen en tot film 4 vond ik het nog wel es leuk om kijken, maar vorig jaar (bij nummer 6) heb ik echt wel gepast (het is niet mijn genre, ik ging meer mee om vriend een plezier te doen) en is vriend alleen gegaan.

Ik weet weer wat geven met zijn verjaardag ... De nieuwste dvd die tegen dan (begin januari) wel uit zal zijn .

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

IKKEEE !!

ik kijk er écht naar uit, maar de avant premiere én de premiere ga ik aan me voorbij laten gaan (met veel moeite) want ik ga écht niet tussen al die tieners zitten.

Ik was direct mee met de boeken, films 1001 keer gezien en ik vind ze super. Ookal slaan ze veeeeeel over van de boeken, de films op zich zijn ook niet slecht

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Reputatie Macht
    10

Ik kan ook niet wachten!!!!

Execute, laat weten wanneer je gaat, mss ga ik dan mee ;-)
    Als God wou dat ik het gras afdeed dan had hij van mij een koe gemaakt!!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    11

Ik ga ook! maar ook niet naar de première, ik wacht liever 1 of 2 weken, dan is de eerste drukte voorbij

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    10

Ik ben de boeken nu aan het lezen in het Engels. Ik had lang gewacht zodat ik de eerste films zou vergeten zijn tegen dat ik terug begon te lezen. Nu spelen ze op tv telkens de film waarvan ik het boek aan het lezen ben. Deze week The order of the Phoenix.

Ik ga dus niet in de bioscoop kijken. Ik koop hem op dvd als mijn boeken uit zijn.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    9

hier ook een fan van de films
    nu zaterdag is er de premiere van de laatste film die in de bioscoop was op televisie. Dan ga ik toch ook zeker kijken!

ik heb wel nog geen boeken gelezen...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    8

Ik lees liever de boeken
    MAAR ik zal zeker naar de film gaan zien
    Mini me op komst!!! [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/grin.gif[/img]

Andastra
    Guest

MissDreamy, je weet niet wat je mist!!

EDIT: ik denk wel niet dat ik hem in de bioscoop zal bekijken. Ik heb alle boeken in het Engels gelezen en 'k vind dat de Nederlandse namen zo belachelijk klinken, kan mij daar echt aan ergeren... Ik zet altijd de ondertitels uit op de dvd's (al zijn de Engelse namen blijkbaar even belachelijk hoor, maar toch, ze klinken chiquer )

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten