Om naar Gent te gaan , de kinepolis (decascoop) , kan je ook max een dag op voorhand reserveren via de pc. 't Is mss daarom?
Als ik de site van kinepolis mijn bioscoop selecteer (metropolis) dan kan ik voor woensdag en donderdag geen films zien en/of reserveren, iemand een idee hoe dat komt?
En ik wil tickets bestellen voor F&F 5 op woensdag![]()
Om naar Gent te gaan , de kinepolis (decascoop) , kan je ook max een dag op voorhand reserveren via de pc. 't Is mss daarom?
Ik dacht dat woensdag pas programmatie voor de komende week werd opgeladen. Dus op woensdag kan je reserveren tot de dinsdag erna, maar inderdaad vandaag kan je nog niet voor woensdag of donderdag reserveren.
Heb dat toch ooit eens gehoord van iemand die daar werkte.
maar vrijdag is wel mogelijk, dat klopt dan toch niet?
Ik dacht dat woensdag pas programmatie voor de komende week werd opgeladen. Dus op woensdag kan je reserveren tot de dinsdag erna, maar inderdaad vandaag kan je nog niet voor woensdag of donderdag reserveren.Citaat van: TootsyWootsy
Heb dat toch ooit eens gehoord van iemand die daar werkte.
't Is maar om te zeggen dat ik blij ben je hier terug te vinden.![]()
TOOTSY ?????? WOOTSY ???? maar das lang geleden, alles OK ????
Amai tootsy wootsy da's lang geleden!!
Amai tootsy wootsy da's lang geleden!!
Hallo!
Alles goed, hoor.
Ik lees nog heel regelmatig mee hier, maar antwoorden komt er niet altijd van. Maar ik ben helemaal niet weg. Still watching you!
Hoe is het met jullie?
Someone, dan weet ik het ook niet. Ik dacht dat het zo in elkaar zat. Maar blijkbaar is dat niet (meer) juist.
Ik heb ticketjes besteld woehoew, misschien dat ze een tijdelijk probleem hadden ofzo
Bladwijzers