Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 44

Onderwerp: Harry Potter hype

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    6

Harry Potter hype

Sinds gisternacht kan men het slotverhaal van Harry Potter kopen. Lezers gingen kamperen voor de winkels, stonden elkaar omver te drummen, er werden speciale potter-postzegels uitgebracht, in bepaalde boekwinkels stond een tijdsklok die de tijd aftelde tot op vandaag...

Ik vind deze Harry Potter-hype een beetje van het goede te veel...
    Wat vinden jullie?

Elle

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    20

Re: Harry Potter hype

Goh, ik heb altijd gezegd dat ik zou wachten tot alle boeken uit waren om mij dan een mooie versie van alle 7 ineens te kopen in een box. Ik zou nu niet direct gaan kamperen voor de winkel midden in de nacht, maar ik wil ook wel graag weten hoe het nu eindigt .
    Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Reputatie Macht
    9

Ik heb de eerste Harry potter gedoe boeken nog niet iets van gelezen dus ik ben helemaal geen fan .
    Life is too short

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Reputatie Macht
    18

Ik zie mezelf ook niet kamperen voor boek. Ik ben gestopt na het vierde boek. Dat was genoeg Potter voor mij

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Reputatie Macht
    28

ik heb geen enkel boek gelezen en alhoewel ik er enkele dvd's van heb, heb ik ze nog nooit helemaal bekeken...

allemaal wel mooi gemaakt maar niet zo mijn genre...
    Just living my dreams...
    Panta Rhei! ~No sugar, No fun!~

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jul 2003
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    18

Wij hebben het boek besteld. Ik zou nooit gaan kamperen ervoor, das gewoon te belachelijk voor woorden. Maar ben wel een harry potter fan en ik kijk uit naar het laatste boek.

MAAR OWEE ALS IK TE WETEN KOM HOE HET AFLOOPT VOOR IK HET BOEK GELEZEN HEB!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    6

Ik ga morgen toch meteen naar de winkel in de hoop dat alles nog niet uitverkocht is...
    En wat ik niet zou doen (zoals ik veel mensen al heb zien doen) is meteen het laatste hoofdstuk lezen... mag er niet aan denken... alle spanning weg !!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    12

ik kijk ook wel uit naar het laatste boek; maar zou er nooit voor gaan aanschuiven of voor gaan kamperen! Met het vorig boek was het ook zo een hype. Iedereen was precies bang dat ze geen boek meer zouden hebben. Ik heb hem toen gewoon gekocht in de carrefour een week na het uitkomen.

Ik kijk wel niet uit naar de films. Als ik er een kan zien, kijk ik wel, maar de films vind ik zeker zo goed niet als de boeken.

voor de rest ben ik nu heel hard op mijn hoede voor harry potter sites... want ik zou het ongeloofelijk ambetant vinden moest ik te weten komen wat er gaat gebeuren in het laatste deel.
    Out of my mind, be back in 5 minutes! [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/whistle.gif[/img]
    trotse mama van twee kapoentjes

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Leeftijd
    58
    Reputatie Macht
    16

Ik zoek het boek wel te bestellen, maar zou er ook niet voor kamperen maar ik wacht tot november op het Nederlandstalig boek,

Ik heb wel :

-ik heb ze allemaal behalve harry porter en de geeheime kamer.
    ik ben spuperblij dat fleurtje terug beter is.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    11

ik zou net wél willen weten of HP nu sterft of niet
    in het filmpje op het nieuws had er een meisje al gekeken en ik dacht dat ze glimlachte, dus ofwel is ze een enorme fan van draco en gaat HP dood, ofwel blijft HP leven

als ik J.K. Rowling zou zijn dan zou ik blijven schrijven tot de boeken geen volk meer trekken.. want ik denk dat het een reuze gevoel moet zijn als er zoveel volk snachts naar de winkel gaat om jou boek te kopen.

(is dat voor iemand anders ooit al gebeurt?)

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten