Ik heb meegedaan maar de schiftingsvraag zal mij weeral uitsluiten ... traantje !
OP ZOEK NAAR SOKKEN, MEZELF EN RUST!
‘Mijn gezin bestaat uit mezelf, Samantha, mijn man John de Tweede en onze zonen Bennie en Jamie. En dan is er nog mijn oudste zoon Edward uit mijn eerste huwelijk. Moeder zijn is nooit makkelijk, maar afgelopen zomer werd het allemaal wel erg ingewikkeld toen mijn ex, John de Eerste na vijf jaar weer op de stoep stond. Hij wilde zijn zoon beter leren kennen en het leek Edward wel interessant om met twee vaders in één huis te wonen. Ik, daarentegen, voelde me langzaam onzichtbaar worden. Plotseling begon ons chaotische maar liefdevolle huishouden te wankelen.’Citaat:
Voor iedereen die drie banen per etmaal vervult: die van moeder, echtgenote én vrouw.
WEDSTRIJD:
FemiStyle heeft 5 exemplaren te geef... vul het formulier in en misschien ligt binnenkort dit boek wel in jouw brievenbus.
http://www.femistyle.be/nl/win/boek.shtml
Ik heb meegedaan maar de schiftingsvraag zal mij weeral uitsluiten ... traantje !
ik heb ook meegedaan, maar die schiftingsvragen doen mij altijd de das om![]()
ik ben spuperblij dat fleurtje terug beter is.
Ja, idem hier, ik heb echt geen flauw idee hoeveel mensen er zo gemiddeld meedoen aan die prijsvragen.
nein mann, ich will noch nicht gehen
ik weet dat ik zo bij een wedstrijd van skynet ens een enorm hoog aantal in mijn ogen heb ingevuld, voor de lol! en toen had ik gewonnen!
dus toen gingen mijn ogen open dat dat soms bést wel eens veel emnsen zouden kunnen zijn!!
al is femistyle iets kleiner dan skynet, ik dnek at ze hier toch ook hoge bezoekersaantallen hebben!
ikke
mijn geboortedatum als antwoord op schiftingsvraag gebruikt
We'll see, ge kunt maar proberen hé?!![]()
en wie heeft er nu gewonnen?
Bladwijzers