Ik ben hier weer met ... Patrick De Bruyn ... maar let op de afstapplaats want ze zijn zo spannend !
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar een goed boek om in te trein elke dag te lezen. heb nu pas bernini misterie uit en davinci code is bijna uit. nu zoek ik iets in dit genre (maar geen Aspe, heb thuis vage vuur liggen lees niet leuk)
Dank jullie wel
Ik ben hier weer met ... Patrick De Bruyn ... maar let op de afstapplaats want ze zijn zo spannend !
Vorige week was de man naast mij De engelenmaker van Stefan Brijs aan't lezen. Dus dat zal wel goed lezen op de trein
Zelf lees ik nooit op de trein.
ziet er idd goed uit, nu nog een vraagje. Is er een bepaalde volgorde om ze te lezen? gewoon dat ik niet met de laatste begin en zo iets heb van hè????????????
Thx
Schaduw in de wind
Het geluk
Vergeving Van Tim Griggs
zijn alle 3 waar je echt de tijd in vergeet.
ik ben spuperblij dat fleurtje terug beter is.
zijn alle 3 waar je echt de tijd in vergeet.Citaat van: fleure
En dan vergeten af te stappen in het station![]()
Op de trein lees ik meestal easy boeken, zoals chicklit of Dan Brown: niet te veel nadenken, en leest heel vlot.
Citaat van: Soetkinzijn alle 3 waar je echt de tijd in vergeet.Citaat van: fleure
En dan vergeten af te stappen in het station![]()
Wat mij al eens overkomen is.![]()
wat is het verschil tussen een boek en een treinboek ?
[url="http://www.mooisvanme.blogspot.com"]www.mooisvanme.blogspot.com[/url]
wat is het verschil tussen een boek en een treinboek ?Citaat van: annemarie
Op de trein zou ik niet beginnen aan moeilijkere literatuur (hoewel ik nu ook Austen lees op de trein) want al het achtergrondlawaai enzo stoort me enorm als ik lees.
Bladwijzers