Ik geef Nederlands in derde en vierde jaar S.O.
Om mijn keuzelijst voor de lln uit te breiden, ben ik nu op zoek naar een goed fantasy-boek (niet te dun) met een krachtig verhaal. Het genre van Lord of the Rings, maar dan liever een niet-verfilmd boek.
Ideetjes zijn altijd welkom!...![]()
"Een kat is poëzie in beweging"
Mijn broer is bezig in 'de Dwergen' dat is iets in het genre van Lord of the Rings.
Ik heb dat ook gelezen en dat is super!
The only thing you have to fear is fear itself... ongeacht wat je doet in het leven
@Nans: dankje! Ga ik eens opzoeken in de bib
@ Rominake: Ziet er ook niet slecht uit... Wie is de auteur?
"Een kat is poëzie in beweging"
Voor de amateurs die de film van het eerste boek gezien hebben : oudste ( vervolg op eragon, die verfilmd is ) van christopher paolini?
Of vervolg op het verfilmde Gouden Kompas? (heb ik alledrie... maar dan wel in het Engels)
Of....
ps: oudste is wel ongeveer 600 bladzijden![]()
ps: oudste is wel ongeveer 600 bladzijdenCitaat van: Neleke_![]()
ik wil de derde, ik wil de derde, allleeeee christopher schrijven he!!!
ik heb trouwens deze week carolina gelezen van neil gaiman (schrijver narnia?) jeugdboek, maar wel echt leuk , en angstig hihi, om te lezen...
over een meisje dat in een wereld met een "andere" moeder terechtkomt met knopen als ogen en lange witte vingers héhéhé
het is niet extreem dun, maar ook niet extreem dik, leest zeer makkelijk (ik geloof 10/14 jaar, maar ik ben 24, dus het smaakt ook voor mij :-))
da's écht een aanrader!!
philip pullman, de tinnen prinses ga ik ook nog lezen, ook voor jeugd...
ikke
Ik ben nu bezig in de "Wetten van de Magie"-reeks van Terry Goodkind. 't Zijn dikke turven (800blz) maar heel goed geschreven, het leest echt vlot.
ik bedoelde niet carolina maar coraline (maar kon t nie meer wijzigen)
ikke
Bladwijzers