Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
+ Plaats een Reactie
Pagina 30 van de 30 EersteEerste ... 20 28 29 30
Resultaten 291 tot 296 van de 296
    ollekebolleke
    Guest

Re: Ook mijn mama heeft borstkanker :(

Das nog niet zo een slecht nieuws he.
    Het is wel een operatie, maar als haar hormonen wegvallen is er al meer kans dat de medicatie aanslaat he!

Hopelijk heeft ze er niet teveel last van en dan kan ze snel met de nieuwe medicatie beginnen!
    Hier nog een voor de operatie!!

Andastra
    Guest

Citaat van: Alicia
    Duimen maar dat je mama niet teveel last heeft van de operatie dinsdag.

Werkt ze voltijds, eigenlijk? Is ze niet te moe?

Ze is zelfstandig, zoals mij (op hetzelfde kantoor), dus ze kiest haar uren. En 't is een sterke vrouw, zelfs al zou ze moe zijn of zich niet goed voelen, ze zou 't niet laten merken. Ze is altijd blijven werken, ook tijdens haar chemo en na haar week ziekenhuis voor haar borstamputatie stond ze de maandag alweer in de rechtbank van Brussel.

Ik heb echt ongelooflijk veel respect voor haar, hoe ze zo gracieus met haar ziekte omgaat, ik zou 't haar niet nadoen...

Unica
    Guest

Hetgeen stabiel moest blijven is zo gebleven en dat is supergoed nieuws, Andastra. Ik ben blij !!
    Natuurlijk is het terug een operatie en efkes tandenbijten maar bezie het vooral positief ! Het zal een stap vooruit zijn achteraf.

Hopelijk krijgt ze niet te veel last achteraf van ups en downs en houdt je mama er vooral goede moed in.

Ik kijk immens op naar hoe jij opkijkt naar je mama, ben blij dat je mama zo'n lieve dochter heeft die haar optimaal steunt. Heel veel sterkte voor jullie familie.

Wij blijven massaal duimen!

Pingu
    Guest

Andastra, ik duim mee voor de operatie!!!
    Op zich lijkt het allemaal toch de redelijk goede richting uit te gaan! Nu hopen dat het na de operatie aanslaat allemaal!

Ik blijf verder duimen!

Verder kan ik Unica enkel maar gelijk geven!

Voor jullie ook heel veel sterkte!

aan't roderen chasing.cars has a little shameless behaviour in the past
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    0
    hallo anastra,

ik lees hier net dit topic,
    mijn mama heeft eind juni ook te horen gekregen dat ze borstkanker heeft,
    volgende week krijgt ze nu haar derde van vier chemo en ik weet ook niet goed hoe ik mij moet voelen, zoveel emoties, angst, woede machteloosheid en hoop zo intens allemaal,
    gisteren heeft ze haar eerste controlescan gekregen en de tumor is van 1/5 gekrompen en nog steeds geen uitzaaiingen.
    bij haar was het een tumor van 5cm en ook een erg agressieve vorm van kanker.

bij ons nu een beetje goed nieuws en hopelijk volledig herstel na de borstoperatie in september
    hoe gaat het met jou mama?
    [I]34 V 1m78,
    4 kids 16, 15, 4.2

komt pas aan Pepper is an unknown quantity at this point
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Leeftijd
    24
    Reputatie Macht
    0
    Hoi dames,

Ik wil jullie even allemaal een hart onder de riem steken... Mijn mama heeft ondertussen al drie keer kanker gehad (éénmaal eierstokkanker, éénmaal uitzaaiingen daarvan en éénmaal borstkanker)... Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om daarmee om te gaan... Je kan niet veel anders doen dan je mama en je familie zo veel mogelijk steunen, maar vergeet vooral ook jezelf niet... je hebt absoluut het recht om super kwaad te zijn en bang en ook niet te weten hoe je het moet aanpakken... Praat zelf ook genoeg met mensen die belangrijk voor je zijn én blijf ook vooral leuke dingen doen, want anders hou je het niet vol... Ik sloot mezelf de eerste twee keer volledig af (zowel letterlijk van de buitenwereld als emotioneel) en nadien draag je daar de gevolgen van...
    Hoe zinloos het ook lijkt ga nog eens op stap met vriendinnen, doe iets leuks met je partner, ... Ook al lijkt je hoofd daar niet naar te staan...
    En als je voelt dat het allemaal niet lukt, zoek dan hulp voor jezelf, wacht niet té lang!!!

Bladwijzers

Forum rechten