Hier Royal Canin.
Niet ŕ volonté, want hij was ook erg verdikt.
Maar iedere dag een afgemeten portie.
Ik geef enkel droogvoer, vroeger friskies, maar tijdens onze vakantie is de poes op hotel geweest, daar kreeg ze whiskas, en dat vond ze helemaal formidastisch!
Dus, sinds toen krijgt ze whiskas, lekker, dat zal wel, maar ze is zo verdikt!
Ik geef trouwens whiskas junior, maar ze wordt binnenkort 1jaar, dus dan zal ik ze geen juniorvoeding moeten geven neem ik aan, sebiet toch eens de verpakking lezen
Dus, mijn vraag van de dag:
Welk kattenvoer geven jullie aan jullie poezenbeesten?
Hill's, royal canin, of kopen jullie die (net als ik) in de gb/delhaize?
thx!
Hier Royal Canin.
Niet ŕ volonté, want hij was ook erg verdikt.
Maar iedere dag een afgemeten portie.
If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.
Hill's en ben nu aan 't proberen met Sanimed omdat er 2 vd 4 probs hebben met de nieren. Nu willen ze dat ineens nimeer eten, dus ga kik toch moeten proberen met Hill's k/d.
Mijn katten zijn der ni v verdikt,
Ik heb 2 slanke meisjes, en 1 meisje da nen halve jongen is, kent ge da? zo'n manswijf haha
dus da verdikken ligt deels ook aan den aard vh beestje.
Een manswijf, wahaha! Een panlatje?
't Is geen dikkertje, die van mij, de Da heeft eens gezegd dat ze niet echt heel groot zal worden, en ook niet dik. Maar bij de sterillisatie, zei ze wel dat poes al een "klein vetreservoire" had opgebouwd, da was ook om het tactisch over te brengen
!
En nu niet omdat het mij teveel zou zijn, niks is teveel voor mijn beestje, maar is Hill's niet heel erg duur?
Korrels van Aldi (soms afgewisseld met die van Lidl). En daarnaast af en toe wat stukjes vlees en overschot van tafel. 't Bekomt hem, hij (gecastreerde kater) is niet te dik en niet te mager en zijn pels glanst mooi.
natvoer van yarrah, gemengd met gare granen en/of groenten. korrels van amicat. af en toe wat liflafjes van forza. ze floreert erop, mijn kleine mara : dit jaar wordt ze 20![]()
Royal Canin en ik koop die online (een grote zak waar ik lekker lang mee toekom en het is een stukje goedkoper).
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]
Ik koop altijd Royal Canin. In het begin kocht ik gewoon Friskies maar sinds ik ben overgeschakeld ziet hij er echt veel beter uit. Als het beter voor hem is, heb ik dat geld er eigenlijk wel voor over. De dierenarts zei tegen mij dat ik eigenlijk alles kon geven behalve het voer van de Aldi, dat vond hij echt slecht. Blijkbaar op lange termijn slecht voor het hart omdat het zoveel vet bevat (ik heb het maar van horen zeggen he).
1 kat eet K/d van Hills de brokjes en blikken.
de andere eten Royal Canin voor Maine Coons, zijn hele grote brokken, zodat ze goed kunnen kauwen. bij Aveve te koop
Een manswijf, wahaha! Een panlatje?Citaat van: Divine
't Is geen dikkertje, die van mij, de Da heeft eens gezegd dat ze niet echt heel groot zal worden, en ook niet dik. Maar bij de sterillisatie, zei ze wel dat poes al een "klein vetreservoire" had opgebouwd, da was ook om het tactisch over te brengen
!
En nu niet omdat het mij teveel zou zijn, niks is teveel voor mijn beestje, maar is Hill's niet heel erg duur?
Met da manswijf bedoel ik ne stoeren tred, en Diesel is dan ook nog een dik model. Tis zo'n stoere die afgewandeld komt.
Ne kloeffer van een kat en dan komt daar zo'n idioot fijn miauwke uit, echt grappig.
Pimpel en Pastel zijn slanke dames, Krabbel de kater is ook ni te dik.
Dus ondanks dat ze al 4j hetzelfde eten krijgen, zit ik met 1 dikke mie.
Nu krijgen ze eiwitarm voer, en zijn ze blijkbaar alle 4 in staking
:s
Bladwijzers