oooh seg, mocht ik onze woef niet hebben had ik m meteen in huis genomen, ben zot van die beestjes..met de juiste opvoeding zijn het schatten van beesten
ik duim mee dat m snel een nieuw baasje krijgt
Een kennis van me is een alleenstaande vrouw die een American Stafford heeft gered van een agressief baasje.
Het was nog een pupje toen die mishandeld werd op straat.
Ze heeft die gast aangesproken en uit woede heeft hij gewoon die hond achter gelaten bij haar... midden op straat...
Ze heeft er twee jaar uitstekend voor gezorgd maar heeft nu zware financiële problemen en kan hem als alleenstaande mama met twee opgroeiende kinderen niet meer alles geven, wat hij verdient
Met spijt in het hart heeft ze beslist om een nieuw baasje te zoeken... zou zijn
Het was Frodo's favoriete speelkameraadje op ons vorige adres
Ze heeft twee jaar heel goed voor Toto gezorgd maar kan het nu niet meer aan... De papa's van haar kinderen kijken niet meer naar hen om. Financieel staat ze er alleen voor en met groter wordende kinderen, kan ze geen dierenartskosten of eten voor het beestje meer betalen... Nu de hond groter is, wordt het appartement zowieso te klein... Het beestje heeft meer ruimte nodig en da's voor haar al helemaal niet te betalen...
Had ik Sultan niet gehad, ik had hem bij ons genomen maar ik durf het risico nu niet meer nemen, gezien de recente situatie bij ons en ik denk ook niet dat dat erg verstandig zou zijn...
Wie wil voor Toto zorgen??? Het is een bruine Amstaff van twee jaar oud. Hij is echt een hele lieve maar energieke hond...
oooh seg, mocht ik onze woef niet hebben had ik m meteen in huis genomen, ben zot van die beestjes..met de juiste opvoeding zijn het schatten van beesten
ik duim mee dat m snel een nieuw baasje krijgt
Is de trotse mama van twee flinke zonen
Jaimy 10/05/2002
Milan 26/09/2010
Ik kan niks doen natuurlijk, met Milo en ons appartementje, maar ik wil wel even zeggen dat ik mee duim voor een femi-afloop voor Toto!
Geweldig lief van je vriendin wat ze gedaan heeft. En heel lief van jou dat je meehelpt een goede thuis te vinden! Ik zal hier ook eens rondvragen, je weet maar nooit![]()
Oh, ik vind dat altijd zo erg! Voor de beestjes en de baasjes.
Mijn vriend en ik zien het allebei niet zitten om nog een 3de hond in huis te nemen. En een American Stafford is nu ook eenmaal een te drukke hond voor ons.
Maar ik zal ook eens rondhoren of er nog iemand een thuis weet voor deze hond.
Kan je misschien eens een foto posten of zo?
Nee, geen foto, ik vraag het haar (maar ze heeft geen internet) dus 't zal niet voor direct zijn... Hij lijkt hier wat op maar dan zonder witte bles.
't Is een schatje en hij is gewoon van in een gezin met kinderen te leven
![]()
hoi
ik wil heel graag voor die hond zorgen samen met mij vriend
wij zoeken al heel lang een lieve American Stafford
maar ligt er aan wat de kosten zijn
Bladwijzers