Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 33
    Nleke
    Guest

Re: het 'zaag eens over je kat' topic!

Hier is het vaak: wie pas als derde komt slapen, slaapt in de zetel.
    Al slaagt de kat er ook in om zo in ons klein 2-persoonsbed te gaan liggen, dat we er amper nog bijkunnen.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Reputatie Macht
    17

Citaat van: ringmus
    Hier is't altijd "Opgestaan is plaats vergaan"
    Waarom heb ik nog zetels? Zeker niet om er zelf in te gaan zitten!

Ik mag daar niet over klagen. Mijn kat kent zijn plaats Ik heb vorig jaar een dekentje gekocht waar hij verzot op is. Als hij in de zetel gaat liggen, is het altijd op dat dekentje en dat ligt aan mijn voeteinde dus dat stoort niet. Maar dat betekent dus ook dat hij nog amper op mijn schoot komt liggen. Dat dekentje is blijkbaar veel leuker Hij zit daar als een gek op te trekkepoten terwijl hij heel luid spint. Na een tijdje vlijt meneer zich dan neer.

Iets wat mijn kat in zijn oude dag heeft ontwikkeld: ook al zit zijn eetbakje vol, ik moet altijd mee om hem aan te moedigen. Doe ik dat niet, dan blijft hij rond mij draaien totdat ik het opgeef

Verder the usual stuff: haar verliezen (nu met hopen), overgeven als hij te schrokkerig heeft gegeten, jachttrofeeën mee naar binnen nemen (alhoewel dat serieus geminderd is, hij is bijlange niet meer zo vinnig als vroeger).

Maar gewoon al alle dagen over dat zachte pelsje kunnen aaien, daarvoor alleen al ben ik blij dat ik een kat heb
    Tuinkabouters, koekoeksklokken en roze flamingo's zijn kitsch [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/Phoe.png[/img]

Nleke
    Guest

Citaat van: ringmus
    Waarom heb ik nog zetels?
    Om te stofzuigen? Daar zijn de onze toch voor.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    10

Onze kat was gisteren grappig
    Mnr. Els was het water van de visjes buiten aan het verversen, en blijkbaar was de poes buitengeglipt.
    Het water is proper, vriendje ruimt alles op, achterdeur dicht en buitenlicht uit.
    Ineens hoort hij "iets" aan de achterdeur (inbrekers ) De kat zat gewoon op en neer te springen zodat ze tot aan het raam in de deur kwam, in de hoop dat wij haar zouden zien!

I am the sweetest drug!

Uki inside!

skivvy
    Guest

dat doen mijn eendjes ook als ze honger hebben....

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Leeftijd
    41
    Reputatie Macht
    4

Mijn kat heeft vrijdag een heel nest jonge merels voor mijn ogen vermoord en opgeschrokt! Ik was er echt niet goed van. Een uur later zag ik de papa merel rond het verwoeste nest fladderen, ocharme toch. Ik ben echt wel boos op hem geweest.

Nu ben ik net thuisgekomen, hij heeft wat rond mijn benen gedraaid voor eten dat ik hem natuurlijk direct heb gegeven. Natuurlijk direct weer vertrokken (op mereljacht wss ) en heeft me geen blik meer gegund. Als hij toch niet zo lief was he

Nleke
    Guest

Citaat van: Zwartekat
    Mijn kat heeft vrijdag een heel nest jonge merels voor mijn ogen vermoord en opgeschrokt! Ik was er echt niet goed van. Een uur later zag ik de papa merel rond het verwoeste nest fladderen, ocharme toch. Ik ben echt wel boos op hem geweest.
    Wat is de natuur toch wreed!
    Mijn mama had een roodborstje in haar tuin. En fier dat zo op dat vogeltje was. Totdat haar kat dat vogeltje toch niet zo leuk vond.
    Een heel week is ze kwaad geweest op de kat.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Reputatie Macht
    0

Citaat:
    Iets wat mijn kat in zijn oude dag heeft ontwikkeld: ook al zit zijn eetbakje vol, ik moet altijd mee om hem aan te moedigen. Doe ik dat niet, dan blijft hij rond mij draaien totdat ik het opgeef

Mijn kat komt altijd op mij liggen.
    Liefst op mijn voeten. Of op de krant die op mijn schoot ligt.
    Hij leest die wel in mijn plaats
    En als hij echt niet op mij kan liggen, dan plakt hij tegen mij aan.
    Leve België !!!

vollen bak Array
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: Zwartekat

Nu ben ik net thuisgekomen, hij heeft wat rond mijn benen gedraaid voor eten dat ik hem natuurlijk direct heb gegeven. Natuurlijk direct weer vertrokken (op mereljacht wss ) en heeft me geen blik meer gegund. Als hij toch niet zo lief was he

Onze katten vorige week ook
    Ze hebben hier drie mereljongen neergelegd, en we hebben de hele middag een merel paniekerig horen roepen, pffff !
    [FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    46
    Reputatie Macht
    17

Hmm, waar zal ik beginnen zagen?
    Onze kater Momo is goed in:
    - vliegenramen vernielen
    - (vroeger) in de wc-pot springen
    - (vroeger) in bad springen
    - (nu) kleddernat binnenkomen van de regen en 2 minutn na je hem afgedroogd weer naar buiten vertrekken
    - kotsen op momenten en/of plaatsen die écht vervelend zijn
    - plukken haar achterlaten
    - van hoge kasten afspringen met een dreun waardoor we denken dat er een kast omvalt
    - mereljongen vangen (cross my fingers, dit jaar nog niets)
    - muisjes door het huis kegelen
    - een half opgevreten duif onder mijn zetel verbergen
    - een klein konijntje vermoorden en door de tuin rondzwieren
    - een konijnenpoot binnenbrengen (geen idee waar de rest gebleven is, was wel degelijk een ander konijn dan het vorige)
    - als ik op mijn rug slaap, boven op mijn borst komen liggen zodat ik happend naar adem en oog en oog met een harige snuit wakker word
    - verloren lopen en vastzitten in een kelder zodat baasje bijna een week lang ongerust flyers uitdeelde en buren ging ambeteren

Onze kattin Miyuki kan:
    - grote naaktslakken vangen en opeten zodat haar snoet vol slijm plakt en ze soms een indigestie krijgt
    - grote regenwormen binnenbrengen als trofee
    - met een 'vieze broek' rondlopen
    - mijn pas aangeplante aanwinsten vernielen
    - om de haverklap lopen zeuren dat haar bakje leeg is
    - heel verontwaardigd kijken als je naast haar komt zitten op de zetel
    - dingen de trap af kegelen die dan een hels lawaai maken zodat we allemaal opspringen

Maar ze zijn toch oh zo lief!
    * uit de as herrezen *
    alias titi - lid sinds 11/2002 [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/cool.gif[/img]
    Ónen i-Estel Edain. Ú-chebin estel anim.

Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten