sorry, besef dat er ergere dingen zijn in het leven, ma ik zou hem zo missen en ik ben alleen thuis en ik weet geen weg met mn verdriet momenteel
Zoek hier ffkes steun...
Juist het verpletterende nieuws gekregen dat onze lieve loebas Troy waarschijnlijk leverkanker heeft...
Ik wacht op de uitslag morgenavond, als het dat is moeten we onze lieve vriend maandag een spuitje geven
Ik kan bijna ni meer typen, zit hier gewoon te huilen,snikken
mn lieve lieve jongen
Hopelijk krijgen we goed nieuws en is het maar geelzucht...
zn lever is allezins al geblokkeerd, heeft geel wit rond zn ogen, tandvlees is geel
Een geluk bij een ongeluk dat ik vanavond niet ben gaan werken, mag er ni aan denken dat hij hier alleen ging liggen afzien
Onze lieve Troy, voor altijd in ons hart...
Maar ook een nieuwen in ons hart, onze Balou!!
sorry, besef dat er ergere dingen zijn in het leven, ma ik zou hem zo missen en ik ben alleen thuis en ik weet geen weg met mn verdriet momenteel
Ik heb nooit een huisdier gehad maar ik kan mij voorstellen als je zo'n hond jaren hebt dat je daar erg aan gehecht bent dus het is maar normaal denk ik dat je er zoveel last van hebt. Ik hoop ook voor jullie dat het toch nog iets anders is ...
Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!
O, ik hoop ook dat het 'maar' geelzucht is!
Arme Troy![]()
If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.
Oh Perla
Ik hoop ook heel hard dat het geelzucht is!!
Je weet ons te vinden he als je het eraf wil schrijven!
Ik duim mee voor goed nieuws Perla, weet wat het is over je lieve sloeber in die onwetendheid te zitten. Knuffel
sorry, besef dat er ergere dingen zijn in het leven, ma ik zou hem zo missen en ik ben alleen thuis en ik weet geen weg met mn verdriet momenteelCitaat van: Perla
Een dier verliezen is heel pijnlijk en ik begrijp je emoties maar al te goed
Heel veel sterkte en ik duim mee!!![]()
Carpe diem
Thx allemaal
Geen verbetering vanmorgen, nochtans heeft hij gisteren 3 spuiten gekregen, pijnstiller; vitamine en een ijzerspuit...
Ben zo bang...
Wij hebben ons beestje in September vorig jaar ook moeten laten inslapen. Hij was echt op, versleten, ging niet graag meer wandelen, at weinig en gaf over. Het werd dan erger en erger en we hebben hem laten inslapen. We vonden dat de beestjes niet onnodig pijn moeten lijden, en hij had zijn ouderdom.
Goede moed ! Hoe oud is Troy ?
Troy wordt deze zomer 7 jaar.
Bladwijzers