Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 33

Onderwerp: Poezenprobleem

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

Poezenprobleem

Goeiemiddag dames,
    Eigenlijk hebben mijn ouders een beetje raad nodig... De kat van de buren heeft sinds de dood van mijn hond de gewoonte om tegen de achterdeur te komen sproeien. Op zich is dat ZO erg niet maar nu zijn het dus meer en meer katten dat hier tegen de achterdeur komen sproeien
    Mijn ouders hebben geen katten moet je weten

Ik heb al gelezen om de geur van de plasjes weg te doen, dat Biotex wordt aangeraden maar voor de rest vind ik niet echt tips wat te doen tegen vreemde poezen dat de achterdeur een beetje komen besproeien

Iemand een goede tip?
    Leef & Laat leven.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Reputatie Macht
    4

Re: Poezenprobleem

Zeker geen bleekwater gebruiken om het schoon te maken, dat trekt de katten nog meer aan. In AVEVE vind je spuitbussen en korrels die katten zouden moeten weghouden. Wat ook wel eens wil werken is peper strooien, daar kunnen ze niet tegen Maar het effectiefste is ze wegjagen met een waterpistool of tuinslang van zodra ze in de buurt komen, na een tijd hebben ze wel door dat ze niet gewenst zijn.
    het is wat het is...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

Sorry dat had ik al moeten vermelden, bleekwater gebruiken we niet want daarvan weten we dat ze dat leuk vinden
    Peper heeft de mams al gestrooid maar dan sproeien ze er gewoon over... Het probleem is dat we het niet zien, het is langs de buitenkant...

Ik heb net gelezen (ben ondertussen ook aan't Google'en ) dat katten de geur van citroen niet aantrekkelijk vinden?
    Leef & Laat leven.

bie_bo
    Guest

natte gebruikte koffie, zijn ze ook niet gek op, blijft aan hun poten plakken

bepaalde plantjes houden ze echt niet van (je moet maar eens googlen), planten met citroengeur

citroenschillen leggen op de plaats waar je er last van hebt

peperbollekes

een combinatie van dit heeft hier geholpen, in mijn klein tuintje dat kattenbak werd !! ik heb ook van die cacaodoppen gestrooid, maar ja hier was het tuin, dus dat ging

kzit juist te denken, er bestaat een verschrikkelijk stinkende olie, die heeeeel effectief is, maar je moet er echt mee opletten dat je niks op je huid krijgt of je stinkt zelf uren in de wind

maar je de naam .............. twas iet met hert ??? ik ga er wat op denken, ik weet dat ikhet toen bij de apotheek besteld heb

ik heb het..... hertshoornolie, je moet maar eens googlen

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

We hebben net een sopje gemaakt van Dash & megaveel citroensap Indien er nog tips volgen, graag Want of het gaat helpen...
    Blijkbaar is het niet alleen aan de achterdeur maar ook aan de voordeur & aan de ruiten
    Leef & Laat leven.

Unica
    Guest

Hebben je ouders een katje, Stamperke? Zouden ze het zien zitten om er eentje te houden? Die jaagt vanzelf indringers weg...

Weet je nog dat katje dat ik vorig jaar bij u kwam ophalen? Da's de grootste waakhond ooit geworden ...

ollekebolleke
    Guest

Zo een buske van den Aveve da helpt niet hoor. T plast nog altijd op mijn voetbalzak!!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Citaat van: Unica
    Hebben je ouders een katje, Stamperke? Zouden ze het zien zitten om er eentje te houden? Die jaagt vanzelf indringers weg...

Weet je nog dat katje dat ik vorig jaar bij u kwam ophalen? Da's de grootste waakhond ooit geworden ...

Music is a connection to a higher power.

Unica
    Guest

Zoë is een madam die niet met zichzelf laat sollen ....
    Een andere kat in de tuin = een jump van 1 meter hoog en een sprintje van jewelste.
    Haar tuin deelt ze enkel met haar vriendje, mijnen kater ...als ie braaf is....
    Ze is echt de Alfa bij ons.

ollekebolleke
    Guest

Zoë

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten