Misschien vindt hij dat kinky? Rrrrrrrrrrrrrrrrraw!![]()
Ik doe momenteel een korte interim in een klein bedrijfje. Iedereen daar is Nederlandstalig.
Vandaag hoorde ik de baas plots in't Engels tegen zijn assistente bezig. You know, that kind of English with a lot of hairs on it and with a verrrry nice pronunciationIk moest zo erg op mijn tong bijten: waarom spreekt die vent Engels terwijl hij Nederlandstalig is en die assistente ook?
Gebeurt dat wel meer, dat er op de werkvloer Engels gesproken wordt? Wat is de reden? Het is gewoon TOTAAL belachelijk!
Misschien vindt hij dat kinky? Rrrrrrrrrrrrrrrrraw!![]()
When I'm good, I'm good.
When I'm bad, I'm even better!
Ze waren mss aant grappen??
Wij lopen ook zo bezigMaar dan zo overdreven brits-engels of met een duits accent. Ligt mss aan mijn job (veel internationaal gedoe
)
For a while, if you don't mind, let me be myself...
So I can shine, with my own light!
Nee, ze waren serieus bezig! Over een probleem met de printer ofzo: "Did you call the repairer guy?". En die baas ziet er ook zo geen grapjas uit, eigenlijk.
Een andere vrouw die de telefoons doet, moet ook vaak Engels praten met klanten. That is also veryyy ugly English.
Ik voel mij dan zo gefrustreerd é: ik ben vertaler Engels en wat doe ik daar? Namen overtypenGIVE ME THAT PHONE!
Het was mss om in de sfeer te blijven?![]()
For a while, if you don't mind, let me be myself...
So I can shine, with my own light!
Vanaf nu gewoon zelf ook Flenglish, Frenglish, Genglish,... spreken! En zwaar overdrijven. Kan nog leuk worden!
Nee, ik begrijp dat het frustrerend is...
Ik kan daar niet veel zeggen, anders typ ik foutenEn ik weet ook nooit wat te zeggen, ik word zo hersenloos van dat monkey-werk
Ik voel mijn IQ zo zakken, echt bizar
![]()
dat gevoel ken ik. Ik heb al vaak gezegd dat ik mij met de dag dommer voel worden
Uw collega's denken waarschijnlijk dat die Belgacom-reclame echt engels is hè![]()
Ik kan daar niet veel zeggen, anders typ ik foutenCitaat van: 01SirkEn ik weet ook nooit wat te zeggen, ik word zo hersenloos van dat monkey-werk
![]()
K heb zo'n job zes maanden volgehouden, toen heb ik wijselijk besloten nog een jaar te gaan studeren in een poging mijn IQ weer op peil te krijgenJe wordt daar inderdaad dom van, of zo voelde dat bij mij toch ook aan, en op termijn ook lusteloos en inspiratieloos.
Verder: ik praat soms wel eens engels tegen mijn vriend, om te lachen, en soms per ongeluk omdat we een buitenlandse vriendin hebben die niet zo goed nederlands kan, soms zitten we dan onderling engels te praten als ze er niet bij is ook. Maar dat is ook engels met heeeeeeeel veel haar op![]()
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]
Ik kan daar niet veel zeggen, anders typ ik foutenCitaat van: 01SirkEn ik weet ook nooit wat te zeggen, ik word zo hersenloos van dat monkey-werk
![]()
jij bent vertaler en je krijgt dat soort taakjes? waarom zoek je geen ander werk?![]()
Life is like a box of chocolates...
Bladwijzers