Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Avondcursus Spaans

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    20

Avondcursus Spaans

Weet er iemand waar in Brussel (of dichtbij Brussel) je avondles (of zaterdagles ) Spaans kan volgen behalve bij Instituto Cervantes of de Kamer van Koophandel?

Necesito a aprendir el idioma Espanol (of zoiets ).
    Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!

annabel
    Guest

Re: Avondcursus Spaans

In Brussel ken ik nikske rozeke maar hier in Antwerpen wordt dat op heel veel plaatsen gegeven.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Dec 1999
    Leeftijd
    49
    Reputatie Macht
    17

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    20

Antwerpen is een beetje lastig ... Tenzij natuurlijk dat het op een zaterdag kan, dan is het nog mogelijk. Heb je een link?
    Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    12

Hey Rozeke,

Waarom wil je niet naar Instituto Cervantes? Ben er in ieder geval zeker van dat dat echt wel goede scholen zijn.

Voor de rest ken ik in Brussel ook niks, maar ik ben er zeker van dat dat op verschillende plaatsen mogelijk moet zijn. Ik doe vertaler-tolk in Antwerpen en bij ons op school bieden ze ook avondcursussen aan ( lessius ), misschien moet je eens kijken naar de vertaler-tolk scholen in het Brusselse (bijvoorbeeld Vlekho).
    smile, without a reason why, love as if you were a child

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    20

Ik heb nooit gezegd dat ik niet naar Cervantes wil ...

Maar al hun avondlessen beginnen al om 18u en dat haal ik gewoon nooit. Ik werk soms tot dan of later! En voor zover ik weet, geven ze geen les op zaterdag of zo. Ze zijn nu blijkbaar aan hun site aan het werken dus nu kan ik het niet zien.

Sabke
    Guest

Rozeke, kijk eens hier http://www.cvobrussel.be/index.php?id_pagina=6 avondschool in Anderlecht en daar geven ze spaans.

Je hebt me ertoe aangezet om het ook te overwegen om terug te beginnen met spaans. Vind da zo'n mooi taal!

Sabke
    Guest

Hier kan je ook meer info vinden: http://volwassenenonderwijs.2link.be/

In strombeek kan je ook spaans volgen, en das ni zo ver van het AZ gelegen, je geraakt er ook met de bus.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2004
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    12

Oeps, sorry, dan had ik het verkeerd begrepen. Bedoelde er helemaal niks slechts mee hoor. Dacht gewoon door de 'behalve Instituto Cervantes' dat je daar gewoon niet voor was. Om zes uur beginnen is inderdaad wel vroeg... Dat wist ik niet.
    smile, without a reason why, love as if you were a child

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    20

No problemo . Ondertussen is hun site een deel terug operationeel ... in het Spaans, maar soit . Voor wat ik begrepen heb, zou ik wel kunnen beginnen om 19u en dan 3x2 uur per week nemen. Alleen als ik die site bekijk dan snap ik het niet he, er staat daar "nivel inicial A1" en dan "nivel inicial A2" ... maar daartussen staat dan nog eens "nivel inicial A1.1"!! Is dat dan het eerste deel van die A1 of zo ... ? Want ik zou wel geīnteresseerd zijn om hun cursus van 3x2 uur per week te nemen zodat ik tegen eind juni de eerste 2 levels kan gedaan hebben. Want ik zou wel vrij snel een basis Spaans moeten hebben (voor diegenen die meer info willen: stuur maar een pm, want ik ga dat hier wel niet voor gans FS te grabbel gooien ).

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten