Alle fototoestellen en videocamera's zijn tegenwoordig digitaal. Dus een antwoord is niet zo eenvoudig.
Wat is je ervaring? Wat is je kennis? Wat wil je? En vooral, wat is je budget?
Nans
Ik wil al zo lang een digitale camera kopen maar ik weet niet welke is de beste ?
wat denk jullie van LUMIX van panasonic is da een goeie ?
Life is too short
Alle fototoestellen en videocamera's zijn tegenwoordig digitaal. Dus een antwoord is niet zo eenvoudig.
Wat is je ervaring? Wat is je kennis? Wat wil je? En vooral, wat is je budget?
Nans
Ik wil al zo lang een digitale camera kopen maar ik weet niet welke is de beste ?Citaat van: meg23
wat denk jullie van LUMIX van panasonic is da een goeie ?
Dat moet ik nog ondervinden se, ik heb er net zo ene gekregen voor mijn nieuwjaar, 8.5 megapixels. In't weekend ga ik er eens werk van maken.
Martelen is menselijk. Dieren doen het niet.
Ik heb een Lumix, kostte iets van een 150 euro dacht ik. En voor mij een ideaal toestel. niet te ingewikkeld want voor mij is dat om fotootjes van uitstappen en reizen te maken maar puur voor mezelf en familie dus voor een echte fotoliefhebber mss te eenvoudig.
Wij hebben een panasonic Lumix FZ18, en wij zijn daar toch tevreden van![]()
I am the sweetest drug!
Uki inside!
Die van mij is een FS6, waarschijnlijk een toestel met eenvoudige werkwijze, dat hoop ik althans, ben niet echt technisch aangelegd
Martelen is menselijk. Dieren doen het niet.
Ik heb een sony cybershot W190 en deze heeft 12megapixels en ik ben hier zeer tevreden van!
Als je zo'n compact toestel van Panasonic bedoelt, ik heb er ook één. Heb gekozen voor den DMC TZ7 om de volgende redenen:
- Leica lens (goed dus)
- Redelijke groothoek voor een compact
- Toch nog een enorm zoombereik
- Mogelijkheid om HD filmkes te maken en dit zelfs door een apart knoppeke dat op het toestel voorzien is. (Op veel andere toestellen moet je eerst aan zo'n wieltje draaien totdat de filmmodus geselecteerd is.)
- Lithium-batterij (gaat lekker lang mee)
- Er een onderwaterhuis beschikbaar was (maar dat zal waarschijnlijk enkel voor mij interessant zijn)
En o ja, 't beestje neemt nog goede foto's ook![]()
Ik heb ook nog die oudere Ixus serie van Canon.
Maakt mooie scherpe foto's. Dus de nieuwe series
zullen wel veel beter zijn al.
Wie niet kijkt ziet ook niets
Ik heb ook nog die oudere Ixus serie van Canon.
Maakt mooie scherpe foto's. Dus de nieuwe series
zullen wel veel beter zijn al.
Wie niet kijkt ziet ook niets
Bladwijzers