![]()
![]()
toch niet slecht hé
mijn andere favoriete onderwerpen (poezebeesten) zie je in het dierentopic
"In het licht blijkt het monster vaak de schaduw van een vlinder."
![]()
![]()
toch niet slecht hé
mijn andere favoriete onderwerpen (poezebeesten) zie je in het dierentopic
Dat zijn mooie foto's
Maar nu pas zie wat voor verschil kwaliteit van het fototoestel doet aan de kwaliteit van de foto's.
Fattie haar foto's zijn 'dieper' of 'levendiger' of hoe je het ook noemt... de lichtinval wordt mooier op de foto vastgelegt maar ook de scherpte is helemaal anders.
En dat heeft toch wel veel te maken met het fototoestel, zo blijkt... (niet slecht opvatten he... dat was wat in mij oppopte, omdat ik altijd vond dat dure fototoestellen gewoon geldklopperij is...maar toch niet dan![]()
)
Maar je foto's zijn héél knap![]()
Oh maar je kunt véél bereiken met een gewoon toestelletje hoor. Je moet gewoon weten hoe het eruit te halen.en hoe je moet inspelen op de lichtomstandigheden.
Ik ken er veel met een machien van 3000 euro en meer die ook alleen maar mottige foto's trekken. Ik heb 380 euro betaald voor mijn toestel. Maar idd een spiegelreflexcamera zoals de mijne heeft toch net dat ietsje meer. Als je ermee weet te werken toch.
Leuke foto's trouwens!
Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.
ja moet zeggen dat ik belange nog niet alles uitgeprobeerd heb van de instellingen enzo
ik heb dees toestelleke
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/be/nl...42-371582.html
Bladwijzers