Wat is dat precies cactusgirl ?
Ikketje
Hoi ik start vanaf donderdag met het cambirdge proteinen dieet;
iemand hier al ervaring mee?
Wat is dat precies cactusgirl ?
Ikketje
Start 02/02/2012
Volgens google heeft het met shakes en maaltijdvervangers te maken. Het is de eerste keer dat ik er van hoor. Cactusgirl, wil je wat vertellen over hoe je het dieet ervaart? Is het moeilijk te volgen, hoe zit het met de kostprijs,...??
okidoki,ik moet straks er heen,dus zal jullie wat op de hoogte houden,ik heb er al goede dingen over gehoord dus ben is beniewd!! xx
amai!! ben dus vanaf vandaag begonnen!! ik moet zeggen,de shakes en de soep vallen mee van smaak! maar............ ik heb zo'n honger!!! ze zeggen dat de drie eerste dagen super zwaar zijn en dat geloof ik ook wel,man... ik ga proberen volhouden want als je ziet wat voor resultaten ze hier mee bekomen,ik hou jullie op de hoogte
hopelijk voor jou blijven de resultaten achteraf, maar ik vrees ervoor..
ja,als je leest en ziet, de meeste komen ongeveer 1 a 2 kilo terug aan en de rest blijft weg,je moet er natuurlijk wel op letten he! mja,dat is met elk dieet zo dus..... doorbijten,maar heb echt wel honger,word er zelfs lastig van
Mag je niets eten anders dan de cambridge producten? Zelfs geen appel ofzo?
Het cambridge dieet is een zeer streng proteinedieet met maar 500 calorieen per dag. Alleen maaltijdvervangers zijn toegestaan.
"Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk!"
amai!! ben dus vanaf vandaag begonnen!! ik moet zeggen,de shakes en de soep vallen mee van smaak! maar............ ik heb zo'n honger!!! ze zeggen dat de drie eerste dagen super zwaar zijn en dat geloof ik ook wel,man... ik ga proberen volhouden want als je ziet wat voor resultaten ze hier mee bekomen,ik hou jullie op de hoogteCitaat van: cactusgirl
Na 3 dagen kom je in ketose en heb je geen hongergevoel meer.
Veel succes ..
"Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk!"
Bladwijzers