Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Reputatie Macht
    0

Proteine producten, welke?

Van waar bestellen jullie de proteine producten, welke vinden jullie de best? Pro10 Pharma? Kyalin?

Alvast bedankt om me hiermee verder te helpen!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    May 2009
    Reputatie Macht
    5

Re: Proteine producten, welke?

hoi niempje, ik heb van alles een beetje...
    ik vind de warme choco bv lekkerder van healt care company dan die van kyalin, maar gebruik die van kyalin ook.
    koekjes vind ik lekker van ciaocarb mmmm
    feb 79 kg
    juli 66.5 kg
    streefgewicht 60 kg

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    6

Citaat van: niempje
    Van waar bestellen jullie de proteine producten, welke vinden jullie de best? Pro10 Pharma? Kyalin?

Alvast bedankt om me hiermee verder te helpen!

Ik beste mijn producten bij proteinedieet.net, vroeger kwamen ze van bij de dietiste, maar nu lijkt het mij toch wat aangenamer om ze via die website te bestellen. Je hebt meer keuze + ook recensies van andere mensen.
    Er zijn dingen bij die niet te eten vallen en er zijn dingen bij die best wel lekker zijn, maar dat hangt denk ik van je eigen smaak af.

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2007
    Leeftijd
    24
    Reputatie Macht
    7

Ik eet de producten van prodoc 80. Daar kan je alleen 3 verschillende smaken drank bestellen en groentensoep. Ik doe dit dieet omdat het goedkoper is dan de andere.
    Bestellen doe ik via de apotheek en het is 22 euro voor een doos daar kom je ongeveer 5 6 dagen met toe.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Leeftijd
    60
    Reputatie Macht
    8

De producten van Ciao Carb vind je vanaf heden ook in vrije verkoop in onze winkel! Beschuit natuur en cacao, grissini, crostino, protobisco, delizia's & protocake: laag in koolhydraten en uiterst geschikt voor gebruik in een proteïnedieet.

Proteïnedieet of Low Carb dieet hoeft niet eentonig te zijn! Kom eens langs in onze shop en ontdek ons complete gamma aan producten. Groene thee, suikervrije confituur of choco, glutenvrije & suikervrije producten, proteïnebrood, ...

dit heb ik van doubleyoucenter of Dcg Zellik, hier vind ik de producten betrouwbaar ideù Kialyn (alleen de prijzen van Kialyn zijn onbetrouwbaar) Dcg verkoopt dezelfde artikelen

Bladwijzers

Forum rechten