Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 212 1231151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 2120
    vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    43
    Reputatie Macht
    0

Proteinedieet deel 7

Het vorige deel werd een beetje te... zwaar.

Dit was het laatste bericht van Solange:

Die bodystyling, het was niet de "echte" bodystyling maar iets dat hier bij ons in t stad georganiseerd wordt op gelijkaardige principes. Die oefeningen waren haalbaar, maar qua begeleiding naar voeding toe gebeurde er eigenlijk niets en ja... dan moet je daar elke keer op de weegschaal gaan staan, bij mij ging er meestal niet zo veel gewicht af, maarja van gewoon die oefeningen... daar vermager je natuurlijk niet echt van hé!
    Wel ga je er veel gestroomlijnder uitzien, alles wordt strakker en ik verloor ook heel wat centimeters.
    Maar het is niet blijvend hé, het is iets dat je moet onderhouden en ja, dan wordt het wel erg duur natuurlijk!
    Er is hier op FS ook een topic dat over Infraligne gaat, mss moet je daar es gaan lezen?

Het niet-op-de-weegschaal-staan lukt hier nog steeds niet, ik heb dat echt nodig, dus ja... dan doe ik dat maar, het gewicht gaat terug de goeie kant op maar nog lange weg te gaan... maar we blijven volhouden!

Gisteren tijdens de kookles maar meteen verteld dat ik opnieuw aan het protten ben en iedereen had er begrip voor, ook de juf, tof tof! Er is daar trouwens nog een meiske dat nooit iets eet (mss prot ze ook wel maar wil ze het niet vertellen?)

Liene, jammer dat je internet daar niet zo vlot... ben benieuwd hoe het daar met je gaat, intussen al heel wat kilootjes kwijt zeker?

En Dottie, alles daar nog ok? Je ventje is bijna terug thuis zeker?

t Is hier best rustig hé, allemaal genoten van het lenteweer gisteren?

Beetje werken nu...
    Due to the current financial restraints, the light at the end of the tunnel will be turned off.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Reputatie Macht
    0

Re: Proteinedieet deel 7

Hallo,

Ben hier pas nieuw op het forum.
    Ben vandaag begonnen met het protdieet.
    Gisteren mijn produkten gaan halen bij diet center group en nu kunnen we starten. Heb al een eerste chocomelkske binnen.
    Is er hier nog iemand van de omgeving van Bree.(de limburg);-)
    Ga dadelijk beginnen met komkommersoep te maken.
    Zie het volledig zitten.
    Hoop dat mijn motivatie zo gaat blijven.
    K zou 30kg moeten afvallen dus heb nog een hele trip te gaan.
    Weeg nu 97.9 kg deze morgen. Liefst zou ik een 35 kg willen afvallen maar we zullen allereerst eens beginnen met 30kg. Is ook al heel wat he.
    Is er nog iemand die zoveel moet afvallen en die nog niet lang geleden begonnen is.
    Laat het me weten ;-)

groetjes

en hopelijk snel goed nieuws

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Reputatie Macht
    4

Langzaam maar zeker hier. Ik heb het heel moeilijk met momenten. Maar ik heb nog geen uitschuiver gemaakt. (behalve die vrijgezellen dag maar dat was heel bewust) Dus daar ben ik best wel trots op.

Gisteren heb ik inderdaad genoten van het mooie weer. Ik heb een wandeling gemaakt met de kids en de hond. Twas leuk

En ja zondag komt mijn ventje terug! Ein-de-lijk!!! Tis echt niet gelachen zo een week alleen met twee kleine kindjes (2,5 en bijna 11 weken) Ik zal echt blij zijn als hij terug is. Jammer dat ze voor zondag regen geven, anders hadden we nog iets leuks kunnen doen.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    0

Dottie, 2 zo'n kleine kindjes moet idd niet simpel zijn. In mei gaat m'n man ook een weekje zonder ons weg, maar m'n kids zijn al een paar jaar ouder.

Ook hier heeeeeel moeilijke momenten, maar k wil niet meer zondigen en hoop dat ik dat volhou! Over 2 weken heb ik hier een groepje vrienden op bezoek, altijd heel leuk... gezellig lang aperitieven en tafelen, maar op zo'n momenten vind ik het dan wel extra lastig, zeker om geen enkel glaasje wijn te mogen meedrinken... Daarna krijg ik dan familie die 3 dagen komt logeren en dan vertrekken we voor 3 dagen naar Haspengouw, dat wordt dus een moeilijke week!

Soms twijfel ik... misschien moet ik vanaf volgende week maandag maar aan fase 2 beginnen (voor 2 weken) en kan ik dan een weekje fase 3 doen om dan weer naar fase 2 te gaan of is dat nefast voor het dieet?
    Graag jullie advies hierover (Booke... Julie.. maar ook alle anderen, ook jullie mening krijg ik graag hierover).
    v 36 j, 2 kids, 1m74
    herstart op 02/05: 88,85 kg!!
    06/05: 86,30
    afgevallen: 2,55

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Reputatie Macht
    5

Hier ben ik nog eens Met mijn kruipend traag internet!

fleurtje, welkom en veel succes!

Solange, geweldig dat je je zo herpakt hebt! Ik moet het ook doen... ik heb namelijk gisteren geweldig gezondigd. Maar dan écht ontzettend hard. Ik heb frieten gegeten! Ik had ZO'N hoofdpijn dat ik dacht dat mijn hoofd ging barsten, dus heeft mijn me verplicht iets te eten. En als ik dan toch uit ketose moest... Ik weet niet wat je moet doen met die fases, ik zou zeggen, wat jijzelf het beste haalbaar acht Ik ben fier op je echt!

Vandaag vlieg ik er weer met volle moed in, koppijn is weg en ik voel me kiplekker. Er is nu zo'n 5-6kg af, waar ik heel blij mee ben Dus ik wil écht doorzetten!

Dottie, moeilijk he, als je man van huis is! Ik ken dat gevoel, zowel mijn vriend als vader (vroeger en nu) zijn vaak weg voor hun werk. Ik vond dat als kind vreselijk, en nu als volwassene nog steeds

Aan al de anderen, doe zo voort!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    0

Fleurtje, welkom... zelf ben ik sinds vorige week maandag begonnen (en al ne keer gezondigd ondertusen) en ik wil nog zo'n 15 kilo vermageren...

Liene, meteen goed herpakken hé, je hebt al een superresultaat. k lees dat je erg gemotiveerd bent dus ben zeker dat je terug zult volhouden!! Het moet ons deze keer echt lukken!!
    v 36 j, 2 kids, 1m74

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Reputatie Macht
    4

Fleurtje, welkom bij ons clubje

Solange: Je gaat zowieso bijkomen denk ik. Ik denk dat je niet lang genoeg "gestabiliseerd" hebt voor een dergelijke uitspatting. Maar ik denk dat er andere en betere meningen zijn. Booke zal je misschien wel een heel degelijk antwoord kunnen geven.

Ik heb vandaag die potten van Gaylord Hauser gekocht. Maar als ik die pudding shake heb ik allemaal klontertjes... Niet zo lekker! Hoe krijg je in hemelsnaam een lekkere egale pudding?

Groetjes

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Leeftijd
    38
    Reputatie Macht
    0

Dottie... k ga ook van die Gaylord Hauser kopen want als je steeds van die zakjes gebruikt komt het wel duur hé!
    Zal het es proberen en zien hoe het hier gaat...

Sowieso ga je in fase 3 uit ketose, dat weet ik, en t is ook niet de bedoeling om echt "uit te spatten", als m'n vrienden komen ga'k sowieso ni mee-eten, k ga een lekker slaatje voor me voorzien (en mss 1 glaasje cava of champagne meedrinken?)en dan zou ik tijdens ons weekendje mss graag een pistoleeke mee-eten tijdens t ontbijt... dus zoveel mogelijk de fase-3-regels volgen en niet echt roekeloos met het dieet stoppen... heb dat al een keer gedaan en weet wat voor gevolgen het heeft.
    k Ga zien hoe m'n gewicht dan is, maar alle tips/adviezen zijn welkom (alvast bedankt voor je mening dottie)

grts
    v 36 j, 2 kids, 1m74

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Reputatie Macht
    4

Zo'n pot kost 17.40 euro en daar zouden 17 maaltijden uitkunnen volgens de verpakking. Maar dan heb je net geen 15g eiwitten en 71 kcal.
    Dus maak ik een iets grotere portie, dan krijg ik ongeveer 11 maaltijden eruit. Dat is inderdaad nog een stuk goedkoper dan de gemiddelde zakjes.

Verder heb ik ook chocolade gekocht van Damhert (witte), voor als het écht, écht moeilijk wordt.
    100 gr heeft 48.1 gr khd, waarvan 38.3 gr polyolen. Dus blijven er +/- 10 gr "slechte" khd over. Zo'n plak is 85 gr. Dus voor zo'n hele plak is het "maar" 8.5 gr khd. Natuurlijk heb je dan ook meer kcal binnen en vetten, maar beter dit, dan in de echte chocolade te vliegen. Zo'n plak heeft geloof ik 24 blokjes. Als je dan zo één blokje eet (of zelfs twee) kan dan niet zoveel kwaad Zeker met het oog op de komende Pasen! En het is nog goed tot 2011, dus als het blijft liggen tot na het dieet is helemaal niet erg!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Reputatie Macht
    0

Liene: je kan zeker nog bestellen hoor

Candygirl : ik lees mee maar ik ga er wel vrij snel over.
    Het dieet is eigenlijk simpel he : 5 proteineproducten + toegelaten groenten is de startfase. Geen suikerhoudende dranken en 2 soeplepels vetstof per dag.
    Heel af en toe een glaasje cava of droge wijn is toegestaan.
    Wil je graag eens een natuurlijk eiwit dan kan dat perfect. Vervang dan een product door bv. 2 hardgekookte eieren, kip, garnalen, zalm, steak , ...

Als je dit doet ben je goed bezig
    "Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk!"

Pagina 1 van de 212 1231151101 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten