Moest ik ferm overgewicht hebben en zie t niet meer zittne op mezelf om terug af te vallen... ja... dan zou ik dat ook overwegen. In één aflevering valt nog wel mee zeker. 1 seizoen is erger.
Op de libelle-site las ik dat VTM 6 mensen zoekt met een hoog BMI om een jaar tijd af te vallen. Alles wordt gratis begeleid door professionals (dokters, dietisten, psychologen, enz..). Ik heb voor de grap eens meer info gevraagd, en inderdaad. Je zou een jaar op dieet moeten gaan, je wordt begeleid, je kan je normale leven blijven leiden (hoewel dat met opnames en gesprekken en zo wel intensief wordt), en alles wordt in 1 uitzending uitgezonden, dus geen serie.
Vraagje aan jullie : zouden jullie aan zoiets meewerken ? Bij mij rijzen m'n haren omhoog bij het horen van de naam VTM alleen al. Als het nu Vitaya was, leek het me serieuzer, of niet ?
Moest ik ferm overgewicht hebben en zie t niet meer zittne op mezelf om terug af te vallen... ja... dan zou ik dat ook overwegen. In één aflevering valt nog wel mee zeker. 1 seizoen is erger.
Dat dacht ik ook, in 1 aflevering kunnen ze niet al te veel sensatie steken hé, en 1 aflevering zijn de mensen ook zo vergeten...zodat je niet herkend wordt op straat en zo..(dat zou ik besterven :-))
Eén aflevering? Voor een vol jaar, verschillende mensen?
Dat verbaast me, meestal wordt zoiets toch meer uitgemolken?
Of bedoelen ze één aflevering per persoon?
Anyway, ik zou ver wegblijven van VTM...
Remember toast Kannibaal...
If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.
Het wordt 1 aflevering per persoon...
Hoe zat dat dan met Toast Kannibaal ?
Daar is ook heel wat heisa rond geweest van mensen die vonden
dat door de montage zaken uit hun verband waren gerukt.
Los daarvan, je wordt wel heel publiek te kijk gesteld met je 'zwakke plek' hé.
Ik zou het nooit doen; je kan beter zelf een psycholoog en dietist zoeken vind ik.
If at first you don't succeed, try, try again. Then quit. There's no point in being a damn fool about it.
Daar zou ik ook ver van weg blijven. Die steken die aflevering in elkaar zoals ze zelf willen he. Wie heeft er nu al eens geen dip als je een jaar op dieet bent, of het niet meer ziet zitten, zelfmedelijden hebt.... En net dat wordt dan uitgesmeerd op tv, met 10tallen reclamefilmpjes vooraf zodat je al op voorhand veroordeeld wordt
Als je echt veel kg moet afvallen dan kan dit misschien iets aantrekkelijks lijken, een stok achter de deur zodat je zou volhouden, de begeleiding.. Maar ik zou me daar in de verste verte nog niet voor laten misbruiken. Je weet niet hoe ze monteren, het kan meevallen, maar vtm kennende zou je er wel eens een kater van jewelste aan kunnen overhouden.
Ik krijg net een mail binnen van mijn zus, en die zegt net hetzelfde... Ja, misschien maar beter gewoon vergeten en hier de WW volhouden. Uiteindelijk moet je het toch zelf doen hé, daar kan geen enkel TV-programma iets aan veranderen.
Heel even had ik zoiets van : het is een mooie kans, maar inderdaad : VTM...da's om problemen vragen..ik herinner me de afleveringen van Paul Jambers destijds enz... nee, daar is mijn privéleven me te dierbaar voor. Niet dat ik iets te verbergen heb, maar zoals je zegt : dat ene moment gaan ze uitvergroten, en dan lijkt het alsof...
Ik kan het zo, met jullie hulp en aanmoediging kan ik het zo ook... ;-)
Praline, blijf maar lekker bij ons ww'ers :-)
Steun zonder veroordeling, en dat voor langer dan een jaar als je wil ;-)
Gelijk welke mensen kunnen ze op gelijk welke manier voorstellen als je die een jaar filmt en er maar 30 min van toont, dat wil je denk ik niet meemaken...
Ik ben er zeker van, dat als je zoiets zou overwegen, je genoeg wil hebt om er iets aan te veranderen en dat is het belangrijkste, dus het zal je zeker lukken!
Ja, ik blijf lekker bij jullie![]()
Bladwijzers