Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Vitaminen

_Praline_
    Guest

Vitaminen

Zijn er onder jullie die vitaminen bijnemen ? Welk merk ? Helpt het ? Is het raadzaam vitaminen bij te nemen als je op dieet bent ? Wat vinden jullie daarvan ?

op dreef Array
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Reputatie Macht
    4

Re: Vitaminen

Voor het proteïne dieet wordt het wel aangeraden. Magnesium, kalium en ik neem nog iets algemeen... ken de naam niet van buiten. Ik kan alleen maar zeggen dat ze mij dit hebben aangeraden.

Pingu
    Guest

Normaal is een dieet de bedoeling dat je toch wel alles aan vitaminen binnen krijgt, dus dan zou het niet nodig zijn. Tenzij je inderdaad een "speciaal" dieet volgt zoals het proteïnendieet of iets anders, dan denk ik dat je beter vitaminen bijneemt.

In de winter zijn er veel mensen die standaard altijd extra vitaminen bijnemen, maar ik doe dat niet. Heb dat nooit gedaan. Heb soms alleen last van ijzer tekort, maar dat moet ik dan gewoon in één kuur extra bijnemen en dan is dat weer in orde. Dat is dan van het merk Biofer.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    20

zonder dieet kun je ook vitaminen nemen,en vooral in de winter.Je sterkt aan en bent minder ziek.
    Bij de apotheek zijn er verschillende soorten,vraag daar eens raad.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Leeftijd
    42
    Reputatie Macht
    0

ieder denkt er natuurlijk het zijne van maar mijn dieetiste heeft me verteld dat in de voeding van de dag van vandaag niet meer voldoende mineralen en vitaminen zitten . het meeste van wat we kopen heeft al een bewerking ondergaan in een fabriek waardoor een deel van de waardevolle voedingstoffen verloren gaan.
    Haar raad was om iedereen in ons gezin (ook de niet dieeters) gewoon dagelijks een multivitamine te laten nemen . Hoefde niet van een duur merk of zo te zijn ....
    mijn laatste bloedafname heeft betere resultaten afgeleverd dan in de laatste 10 jaar....
    ik haal ze gewoon in het kruidvat
    Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    3

Zo is dat Peggy

Tenzij je biovoeding neemt of ongeraff. voedsel eet

De meeste vitaminen worden gewoon in de urine uitgescheiden

maar ...er zijn ook vitaminen die gevaarlijk zijn wanneer je er teveel van binnen krijgt

zoals vb vit a

hier is een leuke link waar alles wat je wil weten over vitamines in staat.

http://www.natuurlijkerwijs.com/vitaminen.htm
    Out of our limited ego, there is an unlimited Universe of Love

Bladwijzers

Forum rechten