Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 103 van de 266 EersteEerste ... 35393101102103104105113153203 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.021 tot 1.030 van de 2659
Like Tree42Likes

Onderwerp: Het proteïnedieet, deel 9

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    6

Re: Het proteïnedieet, deel 9

hoi hoi, iemand ervaring met de produkten van lignavita? ben erover aan het denken om hier mee te starten, maar vind er niet zo heel veel van terug, buiten hun eigen website..

thx alvast

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Reputatie Macht
    0

ik volg het zelf ook met ligna vita, en mij bevalt dat heel goed, ik heb eigenlijk ook nog bijna niets geproefd dat ik niet luste (enkel cappucino maar lust dan ook geen koffie )

je mag mij ook altijd mailen moest je verdere vragen hebben, ik volg zelf het programma en ik verdeel het ook dus normaal zou ik toch alle informatie moeten kunnen geven xxx

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Reputatie Macht
    0

Amai amai... iedereen is hier zo goed bezig !!!

@ Lina: wauw, 13 kg op nog geen 2 maanden, prachtig !
    @ Inni: ik denk inderdaad dat 1.2 kg per week goed is !! Hoe graag we ook zouden willen dat het sneller gaat :-).
    @ Marqui: zo zalig om een 7 van voren te zien staan. Dat is bij mij al jaren geleden... Doe zo voort !

Ik ga woensdag voor eerste keer naar diëtiste. Heb wel een beetje schrik wat mij allemaal te wachten staat. En dan begin ik maandag 28/03 aan het heuse afval-avontuur. Hopelijk hou ik het deze keer vol.

Komaan meiden... blijven gaan !!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    0

Super bezig dames!

Ik heb ook geen last om samen te zitten met mensen die freten, pasta enz... eten. Waarom, wsch omdat we ons zoveel beter voelen in ons vel hé! Gisteren ook veel complimenten ontvangen. Wat doet dat deugd sech! Ik zou doodgraag eind juni op mijn streefgewicht zijn. We gaan er dus voor.
    Weet je wat ook een stimulans is: binnen 4 weken zie ik mijn ex (geen liefde gevoelens meer voor hoor - don't worry) en zijn vrouw heeft een operatie ondergaan. Ik ga kunnen tonen dat ik op wilskracht van die overtollige kg's afben. Hihi! Ikke fier hoor... maar toch nog een lange weg af te gaan. We vallen de laatste 12kg aan!!!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Citaat van: Marquipruts
    Super bezig dames!

Ik heb ook geen last om samen te zitten met mensen die freten, pasta enz... eten. Waarom, wsch omdat we ons zoveel beter voelen in ons vel hé! Gisteren ook veel complimenten ontvangen. Wat doet dat deugd sech! Ik zou doodgraag eind juni op mijn streefgewicht zijn. We gaan er dus voor.
    Weet je wat ook een stimulans is: binnen 4 weken zie ik mijn ex (geen liefde gevoelens meer voor hoor - don't worry) en zijn vrouw heeft een operatie ondergaan. Ik ga kunnen tonen dat ik op wilskracht van die overtollige kg's afben. Hihi! Ikke fier hoor... maar toch nog een lange weg af te gaan. We vallen de laatste 12kg aan!!!

Das idd een stimulans!!!!

Aan iedereen : veel succes deze week !!
    Denk aan de zomer
    Music is a connection to a higher power.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    0

Ooohja dat gevoel ken ik!! zo heb ik in september/oktober een aantal zakelijke evenementen te doen waar ik erg naar uitkijk zo van die mensen die een paar weken na de bevalling mijn man de tip gaven om "zijn madam wat minder te voederen" maar niet vragen hoe het was gegaan met de bevalling (heel zware bevalling gehad en met onze Arlen ging het in het begin helemaal niet goed)
    Ik heb echt zin om dan met mijn kont te staan draaien, kop in de lucht en SHAKE THAT ASS BABY woehoeeeeew! Ben nu al soms aant fantaseren wat ik ga aandoen whahahaha :-P

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Citaat van: Luna81
    Ooohja dat gevoel ken ik!! zo heb ik in september/oktober een aantal zakelijke evenementen te doen waar ik erg naar uitkijk zo van die mensen die een paar weken na de bevalling mijn man de tip gaven om "zijn madam wat minder te voederen" maar niet vragen hoe het was gegaan met de bevalling (heel zware bevalling gehad en met onze Arlen ging het in het begin helemaal niet goed)
    Ik heb echt zin om dan met mijn kont te staan draaien, kop in de lucht en SHAKE THAT ASS BABY woehoeeeeew! Ben nu al soms aant fantaseren wat ik ga aandoen whahahaha :-P

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    0

LOL!!! Go Luna, go Luna.... jaja,... nu gaan ze aan je man vragen of je nog eten krijgt
    2 weken geleden ben ik naar een fuif geweest waar er veel mensen waren die mij niet meer gezien hadden sinds dat ik vermagerd ben. Ge moet niet denken dat 1 iemand iets gezegd heeft hoor; niemand zei "amai, jij bent vermagerd". Waarom? Tja, die zijn dan jaloers hé, maar ik weet beter. Nèm.
    Nu ga ik die mensen weer een tijdje niet zien. Waarschijnlijk pas deze zomer als ik (hopelijk) op mijn streefgewicht ben... eens zien of er dan iemand iets gaat zeggen.
    't Is toch erg hé. Zo'n 'kennissen' zeggen alleen maar iets als het negatief is, maar als het positief is, hoor je ze niet!
    Wacht maar af mensen... LOL

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Citaat van: Marquipruts
    LOL!!! Go Luna, go Luna.... jaja,... nu gaan ze aan je man vragen of je nog eten krijgt
    2 weken geleden ben ik naar een fuif geweest waar er veel mensen waren die mij niet meer gezien hadden sinds dat ik vermagerd ben. Ge moet niet denken dat 1 iemand iets gezegd heeft hoor; niemand zei "amai, jij bent vermagerd". Waarom? Tja, die zijn dan jaloers hé, maar ik weet beter. Nèm.
    Nu ga ik die mensen weer een tijdje niet zien. Waarschijnlijk pas deze zomer als ik (hopelijk) op mijn streefgewicht ben... eens zien of er dan iemand iets gaat zeggen.
    't Is toch erg hé. Zo'n 'kennissen' zeggen alleen maar iets als het negatief is, maar als het positief is, hoor je ze niet!
    Wacht maar af mensen... LOL

Neen dat zeggen ze niet graag hé, niet aantrekken

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    0

ja zo zijn er hier ook hoor, die dat écht niet over hun lippen krijgen! Maar op dit punt voel ik mij al zo goed dat het me nie kan schelen, zo goed in mijn vel!
    Er zitten er zo nu al achter mijn rug tegen mijn schoonmoeder te zeggen dat ik te mager wordt enzo... woeaaaaahhahahaha wie had dat ooit gedacht TE MAGER... IK...!!???!!!

Mijn opa vroeg da vorige week, of ik nog eten kreeg thuis whahahaha
    maar die mag dat

Zalig is dat eh, zo lekker inpoeieren, je ziet ze kijken :P zaterdag feestje gehad, moest naar de wc, en al die hoofdjes draaiden mee als ik recht stond. Natuuuuurlijk let ik goed op wat ik aandoe: speel mijn troeven wel uit, heb nog een doos vol met kleinere maten, elke week shoppen in mijn eigen kleerkast

Zelfs mijn man begint in de verdediging te gaan want krijg ineens nogal mannelijke aandacht heuheuh..

Bladwijzers

Forum rechten