Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 245 van de 266 EersteEerste ... 145195235243244245246247255 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.441 tot 2.450 van de 2659
Like Tree42Likes

Onderwerp: Het proteïnedieet, deel 9

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    0

Smile

Vandaag dag 1 het is goed gelukt, ik heb groentesoep gemaakt met stukjes (kan ik eens knabbelen) en een
    soort warme groentemengeling met 2 soorten paprika, champignons, 1/2 courgette, en tomaten veel oregano
    erbij en eventjes laten sudderen, lekker. Op naar dag 2.

Veel succes allemaal.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    57
    Reputatie Macht
    0
    Merci snoepke! Vandaag gewoon gelijk gebleven, maar ik "verdien" het niet. Gisteren begrafenis en dan koffietafel. Kon dan geen shake bovenhalen en had vier vezelcrackers mee met wat kaas. Super weinig kh hoor, maar een 5 tal. Dus dat zou ok geweest zijn. Maar ik had honger! moeilijk hé.. dusssss ik at 1 witte pistolet op met hesp. De chocoladekoek en het andere broodje liet ik liggen. Dan kwamen er taartjes op tafel met crème au beurre en zo. Aaaaaaaaaaaaarrrrrrrghhhhhh!!! Heb neen kunnen zeggen!! flink van me vind ik!! Thuis gekomen, meteen tomatensoep gemaakt, want had nog steeds honger. En later op de avond dan een pancake (zakje) gegeten. En nog later, een Icy ijsje van ijsboerke. Zit wel geen suiker in maar wel vet. Dus ja..
    Enfin, vandaag er weer flink tegenaan.
    Wat die tweede keer proteine dieet betreft: het is al mijn X-te keer dat ik het doe. Eerste keer -25g, maar daarna heb ik enorm veel moeite moeten doen om niet alles erweer bij te krijgen, dus ik blééf zakjes gebruiken, zo toch zeker 1 per dag, 's avonds ipv een avondmaal te eten. En nu ben ik dus 10 kg bij sedert die 1e keer in 2004. Die 25g duurden 9 maanden bij mij. Ik was wel super dun. En ik werd wat angstig omdat ik bleef vermageren. Maar at ik 1 mignonette, ik was 800 g bij. Zelfs de dokter die me volgde vond dat straf.
    Maar dus, stoppen met zagen en .. afvallen!!!

Veel moed iedereen!!!
    tss haakjes: bij mij zal het trager gaan omdat ik niet meer kijk naar welke soort groenten ik eet. Vroeger wel, maar ik vind dat eigenlijk overdreven. Toen at ik zakjes met magere melk, nu met water, dus dat moet maar compenseren vind ik. Alleen hetontbijtzakje eet ik met magere melk om calcium binnen te hebben.
    zo, tot later!!

Spoetnik
    zo stom van die smileys..

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    0

Smile

Dag 2 Deze morgen - 600 gram, goed begin hehe nog 16.1 kg te gaan. Ik heb wel beslist dat ik direct over ga naar fase 2, dit is hetzelfde als fase 1 maar met i.p.v. een zakje een beetje mager vlees of vis, dat ga ik heel lang kunnen volhouden. (aja het zal nodig zijn voor die16.1 kg he lol) Ik heb dus deze avond beetje kabeljauw met witloof gegeten lekker !

Ja Spoetnik, als je zo ergens naartoe moet is het altijd moeilijk om strikt te zijn he heb ik ook, vorig jaar plechtige communie van mijn dochter, verjaardagsfeestjes, ...., maar alle als we eens 1 dagje beetje zondigen en ons daarna direct herpakken kan het geen kwaad he.

Zeg het is hier zo rustig, niet veel mensen met goede dieetvoornemens dit jaar (zal drukker zijn in mei, dan komt de zon al eens piepen he)

Volhouden !

Oja, mijn man heeft beloofd als ik de eerst 6 kg kwijt ben, hij me trakteert op een dagje sauna met alles erop en eraan lief he!
    Marquipruts likes this.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    0
    Ben nieuw op dit forum en ben op 21 december begonnen met het kyalin dieet (heel strikt)
    Kunnen jullie mij eens zeggen hoeveel jullie gemiddeld per week verliezen? Ben daar wel eens nieuwsgierig naar want van mij schommelt het zo..

Groetjes!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    0
    Het is inderdaad zeer rustig...In mei wordt het inderdaad VEEL drukker.

Veel succes Snoepke en Spoetnik!
    Toch zou ik wat rekening houden met je groentjes. Veel tomaat, wortelen,... is niet goed hé.
    Ook dat nu en dan zondigen zou ik proberen te vermijden, want voor je het weet zondig je meer en meer.
    Je lichaam moet ook iedere keer weer terug in ketose geraken als je gezondigd hebt, waardoor je honger, hoofdpijn,... kan krijgen. Niet leuk dus!

Gewoon volhouden en geniet over een maandje van je saunake, Snoepke!
    lengte: 1,60 m
    begindatum:maandag 02/07/12
    startgewicht: 74.3
    huidig gewicht (12/7/12): 71.0 kg
    streefgewicht: 60kg

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    57
    Reputatie Macht
    0
    Start: 84 kg
    vandaag: 82, 8 kg
    Vandaag weer - 500 g.

hèhè. Het gaat lekker vooruit. Dag Lloorree! Tomaat en wortelen. Ik eet dat niet alle dagen en zeker niet in grote hoeveelheden hé. Ieder middag eet ik andere gemengde groenten. Vandaag: zakje prot deegwaren met savooiekool gestoofd met ui en heel klein beetje spek (voor de smaak), daarbij kurkuma en wat olijfolie. Héél lekker!! mjam! Ik eet ook vooral anti kanker voedsel omdatm ijn moeder op haar 85e !! borstkanker kreeg. Dat maakt een mens voorzichtig!
    Het feit van geen suiker meer te eten en zeker geen witte bloem is ook zeer anti-kanker en anti-koolhydraten èn ontstekingswerend. Dit las ik in antikanker boeken maar ik merk het aan mijn lichaam ook. Ik heb nl een dubbele hernia aan mijn onderrug en als ik zoals deze dagen niets niets van suiker of witte bloem eet, verdwijnt de rugpijn als sneeuw voor de zon! Dat betekent dat ik de ontsteking aan mijn rug geen voedsel geef. Wel spectaculair hoor!
    Enfin, voor jullie waarschijnlijk raar en niet belangrijk: jullie willen voornamelijk afslanken! Ik ook, maar daarbij ook nog gezond zijn ook! Dus: vb kurkuma ieder dag een beetje strooien op het eten is ook antikanker en kaneel bvb ook en... kaneel doet suikerspiegel in bloed zakken!!
    Zo zie je, het hangt allemaal aan elkaar: diabetes voorkomen (wat mijn moeder heeft) en kanker proberen te verhinderen èn daarbij nog lekker dun worden!! hihi!!
    Verder: als ik hoofdpijn krijg (zoals nu) betekent dat ketose en..dat betekent dat ik afslank ! Daarom verdraag ik het maar. Dat ik honger had was omdat ik idd nog niet in ketose was. Vanochtend had ik een vieze adem: joechei!! wéér een bewijs van ketose!!

hihi!! grappig hé dit dieet, maar ik voel me erwel erg goed bij. Nu nog die opvliegers waar ik last van heb: ik weet als ik slanker zal zijn (en geen suiker meer eet) dat ook dat gaat beteren.
    Maar daar heb jij Snoepke lekker geen last van hé! Jij wil er 16 kwijt, ik 10.
    Ben benieuwd wie er eerst aan de meet komt!!

lieve groeten,
    Spoetnik

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    0
    Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Hopelijk bereiken we allemaal ons streefgewicht in 2012.
    Ik ben ondertussen 12 dagen bezig en 3kg afgevallen, joepie!!
    Het is de derde keer dat ik het proteinedieet van Kyalin volg en deze keer was ik vlug en zonder veel last (hoofdpijn /misselijkheid ) in ketose na 2 dagen.
    Ik doe het met zes shakes per dag en 1 liter soep, sla met olijfolie en een paar blikjes zero.
    Ik weeg nu 77,4 en zou graag naar 72 gaan. Nog vijf te gaan.
    Iedereen goed volhouden en succes.
    Welkom aan de nieuwkes.
    start: 26 juni 2010
    begin: 84,6
    nu: 71,5
    streef:74

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    0

Red face

Dag allemaal,

Vandaag dag 4 deze morgen - 500 gram, ik moet wel bekennen dat ik gisteren naar een feestje geweest ben, heb niets verkeerd gegeten alleen veel groenten en beetje vis en vlees, (was buffet gelukkig) maar .... ik heb wel stevig wat cola zero met vodka gedronken (was ook nieuwjaarsfeestje he) maar ik heb ook wel heel veel gedanst dus ben ik toch fier op mezelf dat ik niet zoals anders zoete coctails gedronken heb, geen dessert, geen frietjes, ... ik had het wel beetje moeilijk dat mijn man voor mijn neus een lekker krokant broodje met goede boter aan het eten was (he he)

Ik let wel op welke groenten ik eet, wel tomaat nooit geen last gehad van minder afvallen, ik eet wel geen mais en wortelen en ajuin ! In mijn soep echter doe ik van die voorgesneden soepgroenten en daar zit toch wel wat wortel in maar ook daar nooit geen problemen mee gehad .

Ik wist niet dat witte bloem en veel suikers de kans op kanker verhogen, mijn grootmoeder is op haar 60 gestorven aan borstkanker, ik rook, ik neem de pil, en ik heb overgewicht dus niet zo goed bezig, dat overgewicht daar werken we nu aan he, en ik sport nu ook wel wat dat is altijd goed geweest voor de weegschaal de dag erna !

Veel succes allemaal (We gaan al een mooi lijntje hebben in mei, joepie !!! hihi)

Doel - 16 kg
    Nu na 4 dagen - 1.5 kg
    Nog 14.5 kg te gaan !!!!!!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snoepke Bekijk berichten
    Hey allemaal, ongeveer 1.5 jaar geleden was ik 17 kg kwijt met het prot. dieet en nu zijn er weer 15 bij stom stom, ik weet het. Maar
    ik begin morgen terug vol goede moed en ik ga deze fout geen 2 keer maken. Morgen terug papkes mmmm Ik heb mij vorige keer heel goed gevoeld
    met het forum hier om jullie berichtjes te lezen en elkaar te motiveren, en nieuwe tips zijn ook altijd welkom. Succes allemaal, vooral aan de mensen
    zoals mij die pas beginnen
    succes !
    Music is a connection to a higher power.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    57
    Reputatie Macht
    0
    Start 2 januari : 84 kg
    vandaag: 82, 3 kg
    Vandaag weer - 500 g.

Hoi iedereen! op 1 week tijd is er 1,7 kg af. Zaterdag niet goed kunnen volgen, ik mocht 's avonds uit eten bij vrienden thuis die wisten dat ik dieet. Die deden hun uiterste best maar als hoofdschotel was het vis in de oven met een fikse laag aardappelpuree erop..tss..
    Enfin, de champagne geweigerd, het brood bij de tomatensoep (wasvoorgerecht) geweigerd, de puree niet durven weigeren, het dessert (ijs met fruit) geweigerd. Wijn ook geweigerd.
    Volgende dag: + 500g!! Wat is fjout gedaan heb isdat ik 's middags bij mijn zakje rauwe witte kool geraspt at met mayo en veels te veel mayo, uit een potje dan nog, dus met suiker. STOMSTOMSTOM!! ik weet het. Volgende keer beter èh!
    maar toch: ferm mijn best gedaan toch vind ik.
    Bartje de Wever: reeds -16 kg op 6 weken. Die is ook goed bezig precies!! Soms is het makkelijker om TOTAAL anders te eten dan het gevoel te hebben dat je enige dingen moet laten.
    Dit dieet was voor mij in 2004 ook een totale ommekeer, met Weight watchers slankte ik totaal niet af. zo'n 500 g op 1 MAAND!! wat een geluk dat ik het eiwitdieet ontdekte..enfin, via een vriendin die me zei dat dat echt iets voor mij was. Gelijk had ze!

Voila meisjes!
    we gaan ervoor: week 2!!

Spoetnik

Bladwijzers

Forum rechten