Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 266 van de 266 EersteEerste ... 166216256264265266
Resultaten 2.651 tot 2.659 van de 2659
Like Tree42Likes

Onderwerp: Het proteïnedieet, deel 9

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    3
    Hallo
    Mja honger heb ik ook niet, wel idd goesting op vanalles
    Was deze morgen een kilo bij, kweet niet echt hoe het komt... kzal moeten stoppen met mij alle dagen te wegen :s
    Nu ben ik aan het twijfelen wat te doen, wij vertrekken op 2 juli voor 14 dagen naar Egypte. Nu wil ik mij wel een beetje inhouden, maar ik zou toch graag een echte vakantie hebben (vorig jaar niet weggeweest) dus ik denk nu van zaterdag over te gaan naar Fase2 en dan af te bouwen zodat ik net voor de vakantie mijn lichaam toch al gewoon gemaakt heb aan koolhydraten terug. En dan na de congé terug Fase1 te beginnen.... Wat zouden jullie doen?

Voor de rest vandaag de eerste keer ne Caffé Frappé gedronken, amai das lekker Die ga ik mij zeker nog aanschaffen, met sojamelk en ijs in de blender en mixen maar... precies ne frappucino ma zonder de calorieën

Vanavond ga ik terug fitnessen, hopelijk wat meer in form dan dinsdag want toen was ik echt slappekes... Het zal zweten worden :s

Groetjes

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    May 2012
    Leeftijd
    23
    Reputatie Macht
    0
    Hallo!

Ik ben sinds vorige week donderdag met het proteïnedieet begonnen en zo er hiermee graag zo'n 10 kg afkrijgen (vertrekkende van 64kg voor 1.63m)
    Ik heb dit dieet al eens 2 jaar geleden gedaan met verbluffende resultaten (zo'n 2 kg per week) en dat zou ik nu ook graag bereiken. Ik hou mij altijd perfect aan de regels en ben zeer goed in NIET zondigen.
    Toen ik mij vanmorgen woog (dus 8 dagen in fase 1 later) was er amper 900 gram af, hoewel ik zelfs elke dag minstens een halfuur heb gesport erbij!
    Kan iemand mij uitleggen hoe dit komt, terwijl ik de vorige keer van ongeveer hetzelfde gewicht kwam en toen 2 kg in 1 week afviel? Dit is een beetje demotiverend.. (niet dat ik ga stoppen ofzo maar ik heb een opkikkertje nodig!)

Groetjes & véél succes aan iedereen!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grietje75 Bekijk berichten
    Hallo
    Mja honger heb ik ook niet, wel idd goesting op vanalles
    Was deze morgen een kilo bij, kweet niet echt hoe het komt... kzal moeten stoppen met mij alle dagen te wegen :s
    Nu ben ik aan het twijfelen wat te doen, wij vertrekken op 2 juli voor 14 dagen naar Egypte. Nu wil ik mij wel een beetje inhouden, maar ik zou toch graag een echte vakantie hebben (vorig jaar niet weggeweest) dus ik denk nu van zaterdag over te gaan naar Fase2 en dan af te bouwen zodat ik net voor de vakantie mijn lichaam toch al gewoon gemaakt heb aan koolhydraten terug. En dan na de congé terug Fase1 te beginnen.... Wat zouden jullie doen?

Voor de rest vandaag de eerste keer ne Caffé Frappé gedronken, amai das lekker Die ga ik mij zeker nog aanschaffen, met sojamelk en ijs in de blender en mixen maar... precies ne frappucino ma zonder de calorieën

Vanavond ga ik terug fitnessen, hopelijk wat meer in form dan dinsdag want toen was ik echt slappekes... Het zal zweten worden :s

Groetjes
    @Grietje en Lautje : succes!

Grietje : niet dagelijks wegen!! En terug "normaal" eten tijdens de vakantie, dan weet je hoe het verder gaat hé..... Ik zou persoonlijk fase 2 blijven verder doen op vakantie, oftewel gewacht hebben tot na je vakantie (maar das mijn mening hé )
    Music is a connection to a higher power.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sterre07 Bekijk berichten
    Hallo!

Ik ben sinds vorige week donderdag met het proteïnedieet begonnen en zo er hiermee graag zo'n 10 kg afkrijgen (vertrekkende van 64kg voor 1.63m)
    Ik heb dit dieet al eens 2 jaar geleden gedaan met verbluffende resultaten (zo'n 2 kg per week) en dat zou ik nu ook graag bereiken. Ik hou mij altijd perfect aan de regels en ben zeer goed in NIET zondigen.
    Toen ik mij vanmorgen woog (dus 8 dagen in fase 1 later) was er amper 900 gram af, hoewel ik zelfs elke dag minstens een halfuur heb gesport erbij!
    Kan iemand mij uitleggen hoe dit komt, terwijl ik de vorige keer van ongeveer hetzelfde gewicht kwam en toen 2 kg in 1 week afviel? Dit is een beetje demotiverend.. (niet dat ik ga stoppen ofzo maar ik heb een opkikkertje nodig!)

Groetjes & véél succes aan iedereen!
    En je weegt je wss dagelijks??
    Hoe vaak is hier al niet gezegd dat je de ene week niet kunt vergelijken met de andere? Vochtophouding etc.... Kan aan vanalles liggen : één ding : als je zoals je zegt NIET zondigt, dan kan het niet anders dan afvallen, MAAR besef wel dat bij mensen met eigenlijk "geen echt" overgewicht, het zowiezo trager gaat hé...
    2 kg per week aanhouden, dat is gewoon niet haalbaar denk ik de 2e keer.... (bij mij zelfs niet de eerste en hopelijk laatste keer :d)
    Verder : ook voor jou succes!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    May 2012
    Leeftijd
    23
    Reputatie Macht
    0
    Neen ik weeg mij niet dagelijks, dat kan zo demotiverend zijn
    Maar je hebt gelijk, het kan aan zo veel liggen. Ik vroeg mij af of sporten er iets mee te maken kan hebben? Hiervoor sporte ik zeer weinig omdat ik altijd last kreeg van mijn knie bij hardlopen maar nu ben ik begonnen met de crosstrainer (minder belastend). Kan het zijn dat mijn spieren zich aant opbouwen zijn omdat ik van weinig sport naar minimum een half uur per dag ben gegaan? En dat die dus extra gewicht meebrengen?
    Voor jullie ook succes allemaal!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Reputatie Macht
    0
    Een vraagje: zijn jullie er voorstander van dat lange topics zoals dit hier gesloten worden en dat er een nieuw wordt geopend?

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sterre07 Bekijk berichten
    Neen ik weeg mij niet dagelijks, dat kan zo demotiverend zijn
    Maar je hebt gelijk, het kan aan zo veel liggen. Ik vroeg mij af of sporten er iets mee te maken kan hebben? Hiervoor sporte ik zeer weinig omdat ik altijd last kreeg van mijn knie bij hardlopen maar nu ben ik begonnen met de crosstrainer (minder belastend). Kan het zijn dat mijn spieren zich aant opbouwen zijn omdat ik van weinig sport naar minimum een half uur per dag ben gegaan? En dat die dus extra gewicht meebrengen?
    Voor jullie ook succes allemaal!
    yep dat kan spieren wegen meer hé
    Marquipruts likes this.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FSofie Bekijk berichten
    Een vraagje: zijn jullie er voorstander van dat lange topics zoals dit hier gesloten worden en dat er een nieuw wordt geopend?
    vroeger als dat te lang werd, begon men gewoon aan een volgend deel (voor mij dus geen probleem)
    deel 10 dus

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Reputatie Macht
    0
    Dit topic werd te lang, jullie kunnen verder in deel 10...

Bladwijzers

Forum rechten