Uhm is dat niet gewoon druivensap..?
Hoi, heeft er iemand ervaring met alcoholvrije wijn? Hoe is de smaak? Smaakt dit nog naar echte wijn of is het een soort veredeld druivensap (bééékes!). Past deze "wijn" in een dieet, of bevat hij evenveel suikers als de gewone...? Heb namelijk bezoek in het weekend en wil een glaasje meedrinken zonder de nodige opmerkingen te krijgen, ik zou mijn glas dan ongemerkt kunnen bijvullen met alcoholvrije wijn.Thanks!
Uhm is dat niet gewoon druivensap..?
Happiness is a state of mind
Ik heb reeds een paar zo'n glazen gedronken toen ik zwanger was.
Eerlijk gezegd, ik vond er niets aan.
Die wijn smaakte vreselijk zoet.
Er zat misschien geen alcohol in maar dat werd zeker ruimschoots gecompenseerd aan suiker en andere smaakmakers.
'k zou zeggen, drink gewoon met mate gewone wijn. Daar ben je nog best van al mee volgens mij!
Daar zit nog meer suiker in dan in echte wijn.
ge hebt ook ame, das geen wijn, maar aperitief: maar daar zijn verschillende versies van, en niet allemaal zoete (trouwens allemaal zonder suikers volgens mij!!)
maar ook een versie die zuurder is en meer naar wijn smaakt...
en opmerking: bwa, laat ze maar denken wat ze willen je hoeft toch geen wijn te drinken!!
ikke
Voordeel is natuurlijk dat je geen alcohol hebt die je metabolisme vertraagt...
Dus als je geen wijn wil drinken, gewoon iets anders drinken![]()
ge hebt ook ame, das geen wijn, maar aperitief: maar daar zijn verschillende versies van, en niet allemaal zoete (trouwens allemaal zonder suikers volgens mij!!)Citaat van: areveenah
maar ook een versie die zuurder is en meer naar wijn smaakt...
en opmerking: bwa, laat ze maar denken wat ze willen je hoeft toch geen wijn te drinken!!
Ja Amé da's best lekker hoor!
Vind ik dit bij de aperitieven dan, of toch bij de wijnen? Hebben ze dit bij de Delhaize of dergelijke? Pfff, ik weet wel dat ik me die commentaar niet moet aantrekken maar ik wordt dat zo moe op den duur, je moet jezelf precies telkens maar verschonen en excuseren dat je geen alcohol wilt drinken. Dus voor de minste zaging te hebben ga ik op zoek naar die ame...
Bladwijzers