""Hoe doen jullie het?""
Stoppen met eten.....ben er al 2.5 kwijt, nog enkele te gaan.........
Ik heb mijn BMI net berekend omdat ik me te zwaar begin te voelen.
Ik heb 26 van BMI
Ik wil vermageren maar kan het snoep niet laten.
Hoe doen jullie het?
Zijn er echt goede tips?
Ik heb constant zin in zoetigheid. Ik zou zelfs een heel pak koeken in een keer opeten en dan nog zin hebben.
Ik eet wel gezonde maaltijden. Veel groenten, veel vis, water,...
Maar het is tussendoor.
Als ik mijn tanden wil laten zien, dan glimlach ik!
""Hoe doen jullie het?""
Stoppen met eten.....ben er al 2.5 kwijt, nog enkele te gaan.........
Formally known as Seahorse, member since 2004.
K; How pathetic can you be?
Maar dat kan ik nu net niet... Stoppen met eten... Hoe doe je dat?
Knop omdraaien, denken aan dat mooie kleedje, pulleke, rokje, bloesje waar je weer netjes in wil passen...
Niet denken aan eten, denken aan "verbranden."![]()
Formally known as Seahorse, member since 2004.
K; How pathetic can you be?
Geen zoetigheden meer in huis halen, een appel in de plaats eten of een ander stuk fruit.
Het is een dikke week moeilijk, maar eens je daar voorbij bent ga je merken dat je zonder die zoetigheden veel fitter zult zijn, meer energie gaat hebben én dat de zin in zoet vermindert. Maar die eerste week is op je tanden bijten...
nein mann, ich will noch nicht gehen
Elke dag opschrijven wat je eet, helpt ook. Dan krijg je een zicht waar het serieus misgaat. Bij mij was dat vooral op m'n werk (daar staat àltijd iets om te snoepen! zoet én zout!) en 's avonds thuis. Ik zie nu dat ik altijd een gezonde vervanging bij heb: fruit, een rijst- of maiswafel, een yoghurtje met een lepel honing, handjevol noten, een boterhammetje. En ik drink nu eerst een glas water als ik een goestinkske krijg.
* uit de as herrezen *
alias titi - lid sinds 11/2002 [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/cool.gif[/img]
Ónen i-Estel Edain. Ú-chebin estel anim.
Wat je kunt doen is veel gaan drinken, als je trek krijgt in iets lekkers een glas drinken nemen
Ik Dukan en dat werkt goed voor mij.
Nu 1 jaar rond de 70 kilo !!
12-01-11 - 98,9 kilo start Dukan
05-11-11 - 70 kilo streefgewicht behaald
22-08-12 - 70 kilo start Fase 4
Met 'ik kan dat niet' geraak je niet verder in je leven (op geen enkel gebied)!!!!
Hoe doe je dat? Die dingen niet meer in huis halen. De uitvlucht 'ik moet iets in huis hebben voor de kinderen' ... sorry op uw tanden bijten en enkel gezonde dingen meebrengen. Fruit eten, water drinken .... stoppen met die vuiligheid in uw mond te steken!
Meer ga je niet kunnen doen.
Wil je aandacht of een koekje?
Dat heb ik toch niet gezegd?
Ìk heb kom zelf niet aan de dingen van de kids. (heel soms wel) Maar het gaat eerder om de drang die ik heb. Ik krijg honger (goesting) en trek dan de kastdeur of frigo open... en ik zoek tot ik gevonden heb.
Er is altijd wel iets. rozijnen, chocolade, ... Nooit echt veel maar het is er.
En mijn man komt zo vak thuis met nog iets lekkers. Ik heb hem al gevraagd dat niet te doen.
Maar als hij iets mee heeft... het moet op...
Bladwijzers