Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: hoofdjeuk

op dreef Array
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    8

hoofdjeuk

ik heb de laatste dagen zo een jeuk aan mijn hoofd.hoe zou dat komen?heb wel eens gezien in "je bent wat je eet"dat je door slechte eetgewoontes jeuk en roos kunt krijgen.zou het dat zijn?moet wel echt iets veranderen [img]/ubbthreads/images/graemlins/blush.gif[/img]aan mijn voeding want ik ben helemaal niet goed bezig [img]/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/blush.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/crying.gif[/img]

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    0

Re: hoofdjeuk

Ik had vroeger eczeem op mijn hoofdhuid, verschrikkelijk ambetant! Dat jeukte constant en het enige dat ik kon doen was wassen met een speciale shampoo. Want uw haren wrijf je niet effekes in met een zalfje.

Misschien moet je eens bij de huisarts passeren? Die kan je een jeukstillende shampoo voorschrijven. Ik dacht dat de mijne "nizerol" (of zoiets...) noemde.

Veel succes ermee!
    Trotse mama van Hannelore (°28/04/2008)
    Fiere meter van Mathias (°22/08/2010)

op dreef Array
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    8

was het niet nizoral(of zoiets)jaja die kan je toch vrij krijgen bij de apotheek.ja moet ik mss eens proberen.echt wel ambetant [img]/ubbthreads/images/graemlins/blush.gif[/img]

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    0

ja ja, inderdaad nizoral! enige nadeel is dat het stinkt, allé dat vond ik
    maar ik wastte daarna mijn haar nog na met een gewone shampoo
    dus eerst die nizoral ( ik liet die eerst inwerken) en dan een zachte shampoo
    ja 't is vreed ambetant, zeker als je zo'n jeuk hebt als je midden in een vergadering zit bv. je kan niet zomaar kopje krab doen hé
    Trotse mama van Hannelore (°28/04/2008)
    Fiere meter van Mathias (°22/08/2010)

Birdie
    Guest

Hey zoeteke, ik had vroeger ook wel eens last van een vreselijk jeukende hoofdhuid en mijn kapster vertelde me dat dat wel eens zou kunnen te wijten zijn aan een te agressieve shampoo. Ik ben toen overgeschakeld op een zachte shapmoo voor gevoelige hoofdhuid en ik had véél minder jeuk! Voorbeelden zijn Nivea voor gevoelige hoofdhuid of Le Chat.
    Mijn dochter heeft er ook veel last van maar zij heeft wel last van haarschilfers. Het enige wat bij haar helpt is Pévisonecrème smeren op die jeukende plekken. Het is een zalf die de dermatoloog voorgeschreven heeft.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    8

ik weet echt niet wat het is,ik denk nu ni dat het eczeem is.heb eerlijk gezegd ook al aan luizen gedacht [img]/ubbthreads/images/graemlins/blush.gif[/img]maar heb mijn haar eens uitgekamd boven een wit papier en er was toch niks te zien.

Birdie
    Guest

Zoeteke lees mijn vorige bericht eens aub?

op dreef Array
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    8

ik gebruik de laatste tijd "dove gekleurd haar",mss kan ik er niet goed tegen ofwa?

Birdie
    Guest

Ik heb al vaker gehoord dat mensen allergisch reageren op Dove

Birdie
    Guest

Ik denk dat je beter een zachte shampoo gebruikt en daarna een conditioner voor gekleurd haar

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten