En heb ook geen kist op mijn eierstokken.Citaat van: jasmin
Sorry maarJe bedoelt een cyste.
Ik heb vandaag mijn spiraal laten verwijderen en heb niks gevoeld.
Al die zenuwen voor niets gehad. En heb ook geen kist op mijn eierstokken.
Nu maar hopen dat ik van al mijn kwaaltjes verlost ben.
De dokter vond het ook een goed iedee om een tijdje niets in te nemen van anticonceptie.
Ik voel me alleen een beetje down droevig vandaag zou zo kunnen beginnen te wenen en weet niet waarom. Zal van al die zenuwen zijn zekers die ik heb gehad vandaag.
Stiekem hoop ik erop nu dat ik geen pil of zo pak toch vlugger aan een tweede kindje beginnen. Maar zullen wel zien moeten met twee ervoor gaan en ik moet niet alleen willen.
Knap ben je..als je maar de helft gelooft van wat je hoort,Briljant ben je als je weet wélke helft!
En heb ook geen kist op mijn eierstokken.Citaat van: jasmin
Sorry maarJe bedoelt een cyste.
When I'm good, I'm good.
When I'm bad, I'm even better!
de juiste benaming is een cyste maar de meeste zeggen hier een kiste.
Knap ben je..als je maar de helft gelooft van wat je hoort,Briljant ben je als je weet wélke helft!
Wat is het verschil, dan wat uitspraak betreft, tussen 'cyste' en 'kiste'?Citaat van: Freekje![]()
![]()
wel, ik heb tot een tijdje geleden eigenlijk altijd 'siste' gezegd![]()
ben echt blij voor je Jasmin![]()
ik ben spuperblij dat fleurtje terug beter is.
Thanx Fleur
Wat is het verschil, dan wat uitspraak betreft, tussen 'cyste' en 'kiste'?Citaat van: Freekje![]()
![]()
In uitspraak is er geen verschil maar je schrijft toch ook niet mesjeu ipv monsieur?![]()
![]()
When I'm good, I'm good.
When I'm bad, I'm even better!
Bladwijzers