Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Reputatie Macht
    9

gestegen leverwaarden

mijn echtgenoot heeft een bloedonderzoek laten doen omdat hij nogal veel moe is. Daaruit blijkt dat alles goed is behalve zijn leverwaarden. Nu kan dat vanalles zijn zegt de ha.
    Morgen gaat hij meer weten want hij heeft bijkomende testen laten doen.

Ik ben wat ongerust want de huisarts zei dat het of hepatitis,of een steentje of een virus, of wat dan ook kan zijn.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    12

Re: gestegen leverwaarden

Een mannelijke collega van mij heeft dat ook ,sukkeld daar al maanden mee en ze vinden nog steeds niet. Zijn leverwaarden waren gestegen, wees op hepatitis. Maar op de echho was geen leverontsteking te zien;ze hebben dan ook een leverbiopsie genomen en niks. Bleek niet ontstoken,maar zijn leverwaarden bleven hoog. Hij drinkt niks van alcohol. Hij is ook ontzettend moe en enorme spier-en gewrichtspijn. Zou een soort infectie zijn gelijk de ziekte van Lyme. Hij neemt nu al een tijd cortisone en het gaat ietske beter met hem.

Sometimes, I wish my mouth had a backspace key... or at least the option to delete. ;o)

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Reputatie Macht
    9

oei oei dat beloofd zeg.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    12

wopu je niet ongerust maken he,kan ook iets heel anders zijn. Misschien wat te bourgondisch gegeten en gedronken de laatste tijd,of galsten. Niet ongerust zijn.

Sometimes, I wish my mouth had a backspace key... or at least the option to delete. ;o)

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    12

Heeft hij op eigen houtje al vitaminen genomen?
    Ik heb zelf bijvoorbeeld zowiezo al veel ijzer in mijn bloed, maar toen ik eens supplementen had genomen stonden die waarde en nog enkele andere heel wat hoger dan de norm. Bij mij was er geen probleem omdat uit hetzelfde onderzoek ook bleek dat er meer ijzer gebonden werd door mijn lever. Als je lever het niet meer kan binden is dat niet goed, want dan stapelt dat op.

Niet te snel panikeren, het kan altijd een momentopname zijn hé.

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Leeftijd
    46
    Reputatie Macht
    14

Neemt hij iets van medicatie?

Heb ooit problemen gehad met lever omdat ik mijn reumamedicatie niet meer verdroeg maar vooraleer ze dat gevonden hadden?!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Reputatie Macht
    9

nee niks van medicatie, ook geen vitamines, wel klaagt hij af en toe van misselijkheid na het eten en van precies het gevoel te hebben dat zijn eten niet goed verteerd.

Maar morgen ging de dokter wsch meer weten, dus ben benieuwd, en ook wel bang.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Reputatie Macht
    9

ondertussen is een diagnose gesteld, hij heeft Hepatitis C. :-(( Hoe hij dat gekregen heeft weet niemand, is ons land komt dat zelden voor,en als het al voorkomt is het bij bloedtransfusies, drugsgebruikers,etc. En geen van deze factoren komen bij mijn man voor.
    Hij is nu naar het ziekenhuis voor een echo. Ik moet zeggen ik ben wel enorm geschrokken, ben daarnet beginnen huilen. Ik moet me nu ook laten testen, we moeten de komende maanden sex hebben met condoom etc etc,.. Pfff en zeggen dat ik al gelezen hebt dat 80procent van de gevallen chronisch blijft...

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    May 2007
    Reputatie Macht
    27

Is enkel te krijgen door bloedtransfusies, besmette naalden of onbeschermd sexueel contact...

Besmette naalden: kan dus ook in tattooshop...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Reputatie Macht
    9

Joan,

Aangezien hij geen van bovenstaande heeft, zegt de dokter dat het kan komen doordat hij bvb 20 jaar geleden ingeent geweest is met een besmette naald tegen kinderziektes, in zijn jeugd zeg maar,het is en blijft afwachten op de resultaten die gaan bewijzen hoelang hij het al heeft, neemt niet weg dat ik schrik heb voor mijzelf en ongeboren kind.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten