Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Reputatie Macht
    9

gestegen leverwaarden

mijn echtgenoot heeft een bloedonderzoek laten doen omdat hij nogal veel moe is. Daaruit blijkt dat alles goed is behalve zijn leverwaarden. Nu kan dat vanalles zijn zegt de ha.
    Morgen gaat hij meer weten want hij heeft bijkomende testen laten doen.

Ik ben wat ongerust want de huisarts zei dat het of hepatitis,of een steentje of een virus, of wat dan ook kan zijn.

Iemand die hier ervaring mee heeft?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    12

Re: gestegen leverwaarden

Een mannelijke collega van mij heeft dat ook ,sukkeld daar al maanden mee en ze vinden nog steeds niet. Zijn leverwaarden waren gestegen, wees op hepatitis. Maar op de echho was geen leverontsteking te zien;ze hebben dan ook een leverbiopsie genomen en niks. Bleek niet ontstoken,maar zijn leverwaarden bleven hoog. Hij drinkt niks van alcohol. Hij is ook ontzettend moe en enorme spier-en gewrichtspijn. Zou een soort infectie zijn gelijk de ziekte van Lyme. Hij neemt nu al een tijd cortisone en het gaat ietske beter met hem.

Sometimes, I wish my mouth had a backspace key... or at least the option to delete. ;o)

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Reputatie Macht
    9

oei oei dat beloofd zeg.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Leeftijd
    40
    Reputatie Macht
    12

wopu je niet ongerust maken he,kan ook iets heel anders zijn. Misschien wat te bourgondisch gegeten en gedronken de laatste tijd,of galsten. Niet ongerust zijn.

Sometimes, I wish my mouth had a backspace key... or at least the option to delete. ;o)

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    12

Heeft hij op eigen houtje al vitaminen genomen?