Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Reputatie Macht
    9

Jeuk en pijn aan aars,wat is dit?

Herkent iemand dit? Sinds een paar jaar heb ik met regelmatige periodes last van (soms enorme) jeuk aan de aars, dat straalt meestal verder uit naar de vulva. De jeuk gaat gepaard met enorme branderigheid en soms veel pijn. De huid rond aars en schaamlippen is dan heel rood.Wanneer deze symptomen het pijnlijkst zijn, moet ik ook vaak plassen.De dagen (soms een week lang)dat ik er last van heb, verpest het heel mijn dag, want geen verzachtend zalfje helpt.Ik dacht aan herpes maar ik zie geen blaasjes,momenteel wel veel vaginale afscheiding. Het is geen schimmelinfectie zoals de huisarts vroeger al zei. Ik heb een afspraak met een gynaecoloog, maar pas over een maand.Bedankt als je info hebt.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Reputatie Macht
    22

Re: Jeuk en pijn aan aars,wat is dit?

Ik denk dat je best naar de dokter gaat .

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    May 2007
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    8

... dit is één van de symptomen van diabetes ...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Reputatie Macht
    10

ik zou nu niet direct panikeren en aan diabetes denken, daarvoor moet je ook nog vele andere symptomen hebben.
    Het kan vanalles zijn hé, ga eens naar de gynaecoloog zou ik zo zeggen.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Reputatie Macht
    9

@Carpediem2006
    Diabetes is het niet, denk ik. Ik zocht de symptomen van diabetes op en die heb ik allemaal niet.Symptomen van diabetes moeten ook ALTIJD aanwezig zijn, dacht ik. Terwijl ik maar af en toe mijn symptomen heb, telkens van een paar dagen tot soms 2 weken.
    Ik stuur mijn vraag nu in omdat ik nu heel veel pijn heb en ik nog een maand moet wachten op een afspraak bij de gyn. Mijn huisarts heb ik daar al eens voor geraadpleegd, hij neemt een uitstrijkje vd vagina en het labo vermeldt : "Geen schimmelinfectie!" Dus wist hij me duidelijk ook niet te helpen want hij stuurde me met dit antwoord naar huis.Mensen die dit ook al hadden mogen me altijd iets laten weten. Bedankt.
    Sandpaper kisses,a cuddle and a purr,
    i've got an alarmclock that's covered in fur.

Goofy
    Guest

Kan je geen noodafspraak maken bij een andere gynaecoloog in een medisch centrum. Ik heb ooit een een zware ontsteking gehad en ik kon ook niet terecht bij de mijne. Ik heb toen naar een medisch centrum (of ziekenhuis) gebeld en de eerste afspraak aangenomen die vrij was. Een vreemde gynae is nog altijd beter dan geen gynae.

vollen bak Chopper Challenge Champion Array
    Ingeschreven
    May 2005
    Reputatie Macht
    15

Jeuk en pijn aan de aars vooral als je naar toilet gaat kan ook komen van wormen. Vooral met katten kan je dat krijgen.
    Amateur roddelbroekie

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    7

het zouden ook aambeien of eczeem kunnen zijn,maja, dat zou de dokter toch wel herkend hebben zou ik denken?
    FACEBOOK : SCOPINARO

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    11

Dat is raar he, want ik ben een paar jaar geleden geweest met dezelfde symptonen, de gynaecoloog moest zelf geen uitstrijkje nemen om te weten dat het een schimmelinfectie was... ik werd er bijna zot van!

Zij heeft me toen iets voorgeschreven maar ik weet de naam niet meer en op drie dagen was het weg... Heb dan ook een speciale zeep moeten gebruiken en dat was echt een zalig gevoel, het nam alle pijn meteen weg en verzachtte zo goed, ik was me nu nog steeds met die zeep!

annabel
    Guest

Kloofjes aan de aars kunnen ook pijnlijke krampen in die streek veroorzaken maar ik zie dan geen verband tussel vaak plassen en roodheid aan de schaamlippen. Ondertussen al eens geprobeerd met wat inotyolzalf aan te brengen ? Dit kan heel verzachtend werken. Hoop dat je vlug bij een gynecoloog terecht kan.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten