Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 33

Onderwerp: Bachbloesems

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

Bachbloesems

Hallo,

Ik ben een beetje beginnen te lezen over bachbloesems en zou het eens willen proberen.

Wie weet er waar ik dat kan kopen, dus waar het betrouwbaar is en niet te duur?

Alvast bedankt!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Reputatie Macht
    21

Re: Bachbloesems

De echte bachbloesems zijn nu eenmaal duur, je hebt er ook van een ander merk die bijna de helft kosten. Die zijn ook goed, maar die smaken heel erg naar alcohol.

Je koopt ze in de natuurvoedingswinkel. Een flesje kost tussen de 5 en de 10 euro, afhankelijk van welke je nodig hebt.
    nein mann, ich will noch nicht gehen

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

Bedankt Knots.

En hoe lang doe je dan met zo een flesje? Ik kwam online-shops tegen waar een flesje wel 40 kostte ...

Kan je dat bvb ook in het Kruidvat vinden?

Werkt het eigenlijk echt, Knots? Met welke bloesems heb jij ervaring?

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Reputatie Macht
    21

Het is zelden zo dat je slechts 1 bloesem nodig hebt, meestal is het een combinatie van enkele. Die worden dan gemengd in een flesje en aangevuld met ofwel mineraalwater of jenever.

Ik heb er ott al wat ervaring mee.
    1 tip: als je echt met bach wil beginnen, moet je mss eerst eens rescue-druppels kopen, die dienen vooral voor rust bij stress en kalmte bij zenuwen te brengen. Als je je daar goed bij voelt, kun je verder gaan. Het heeft weinig zin om verschillende flesjes te gaan kopen als je nog niet weet of het voor jou werkt.

Nu ik terug zwanger ben bvb, neem ik elke dag rescue-druppels omdat ik nogal last heb van gejaagdheid, moeilijk in slaap geraken, enz... Rescue helpt.

Koop NOOIT bij online-shops, je weet niet eens wat je krijgt want dat zijn gemaakte mengelingen. Die zitten dan in een anoniem flesje en je zou wel eens gewoon een flesje water kunnen krijgen voor je 40.
    nein mann, ich will noch nicht gehen

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

Ik maakte me al dezelfde bedenkingen bij die online-shops ...

Ik heb ondertussen een lijst van natuurwinkels gevonden op het net: http://www.vegetarisme.be/php/winkel...s=5&ss=4&sss=0

Bedankt voor de info.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Reputatie Macht
    10

Ik heb die rescue druppels eens geprobeerd vorige week toen ik een presentatie moest geven. Ik ben dan altijd superzenuwachtig. Maar het werkte niet. Enig idee waaraan dat zou kunnen liggen? Ben ik gewoon t zenuwachtig voor die druppels? Of moet ik een hogere dosis gebruiken als ik zo zenuwachtig ben? Of zijn er gewoon mensen bij wie het niet werkt?
    Pfff en ik had nog zoo gehoopt dat het zou helpen...

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    46
    Reputatie Macht
    7

Hey,
    ik ging ook eens kijken,op deze site,
    omdat er in Aarselaar al jaren geen natuurwinkel meer is,
    en jawel hoor: de natuurwinkel, die er minstens al 5 jaren wg is, staat er nog steeds vermeld...bespaar je de moeite van de verplaatsing dus!!

ps: bachbloesems,net zoals homeopathie, en fytotherapie,
    kan je steeds bij je apotheker kopen, dan ben je gerust,wat kwaliteit betreft!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

Citaat van: dwarfje
    Ik heb die rescue druppels eens geprobeerd vorige week toen ik een presentatie moest geven. Ik ben dan altijd superzenuwachtig. Maar het werkte niet. Enig idee waaraan dat zou kunnen liggen? Ben ik gewoon t zenuwachtig voor die druppels? Of moet ik een hogere dosis gebruiken als ik zo zenuwachtig ben? Of zijn er gewoon mensen bij wie het niet werkt?
    Pfff en ik had nog zoo gehoopt dat het zou helpen...

Ik heb gelezen dat je het een tijd moet nemen vooraleer het werkt. Enkele druppels een dag of zelfs een week voor je presentatie zullen dus niet werken vrees ik. Ik las dat je het best minstens een maand neemt om effect te hebben.

Klopt dit, Knots?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Reputatie Macht
    9

En ... ik denk eerlijk gezegd dat bachbloesems niet zo helpen voor een accute stresstoestand als presentaties. Dan neem je misschien beter iets straffer. Ik neem mijn toevlucht in die gevallen tot een betablokker...

skivvy
    Guest

toch toch : maar u moet ze dan heel geregeld innemen, om het uur, of als het heel akuut is : om de 10 minuten.
    de rescuedruppels of -spray dan wel.

als een therapeut bloesems heeft samengesteld dan kan het wat langer duren, afhankelijk van de leeftijd, het medicijnengebruik en soms ook de voeding.

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten