Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Reputatie Macht
    0

Gynaecoloog gezocht (Leuven, Mechelen, Lier)

Hoi,
    ik ben nieuw hier. Ik botste op dit forum tijdens mijn zoektocht naar een goede gynaecoloog. Misschien kunnen jullie me helpen.

Dit is wat ik zoek, van belangrijk naar minder belangrijk:
    - gynaecoloog met prive praktijk in de (ruime) regio Leuven, Mechelen, Lier
    - iemand met ervaring en aandacht voor kanker (vroegtijdige screening etc.)
    - liefst iemand die 'gelinkt' is aan Gasthuisberg Leuven voor onderzoeken, ... (ideaal werkt hij/zij daar ook)

Ook een algemeen vraagje:
    Hoe zoeken jullie een gynaecoloog? Gewoon in de gouden gids of bij het ziekenhuis een lijst gaan vragen?

Bedankt voor jullie hulp!

PS Als mijn berichtje hier niet past of het is al ergens aan bod gekomen. Laat dan aub iets weten.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    8

Re: Gynaecoloog gezocht (Leuven, Mechelen, Lier)

Dr. Meuleman
    Dr. Tomasseti

Beide zijn vrouwelijke gyneacologen in het UZ Leuven (Gasthuisberg).

Dr. Koninckx is een héél goed in het Heilig Hartziekenhuis in Leuven (is een man).
    Dr. Deyaert is aan hetzelfde ziekenhuis verbonden, hier heb ik ook al veel goeds over gehoord.

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2008
    Reputatie Macht
    7

ik ben vrijdag bij Dokter Joos geweest. Een heel vriendelijke man, voelde me heel gerust bij hem. Ga hem verder blijven nemen als gyn. Hij heeft consultatie bij Somedi in Heist op de Berg, heeft een eigen praktijk (veronderstel ik) in Lier en is gebonden aan het ziekenhuis van Lier.

Aan te raden!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Reputatie Macht
    0

Ariadne,

Bij Dr. Tomasseti ben ik al eens op raadpleging geweest in GHB, maar heeft zij ook een prive praktijk? Ik wil namelijk niet in het ziekenhuis zelf op consultatie gaan.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    8

Ik denk het niet, Pica

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    12

Citaat van: moucha
    ik ben vrijdag bij Dokter Joos geweest. Een heel vriendelijke man, voelde me heel gerust bij hem. Ga hem verder blijven nemen als gyn. Hij heeft consultatie bij Somedi in Heist op de Berg, heeft een eigen praktijk (veronderstel ik) in Lier en is gebonden aan het ziekenhuis van Lier.

Aan te raden!

Dat is mijn vroegere gynea, ik was daar ook heel content van.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Reputatie Macht
    10

Aan te raden!

Awel, dat vind ik ook! Ik ben toevallig bij hem terecht gekomen, zij het op een onprettige manier (spoedopname, miskraam) maar ik blijf bij hem gaan. Hij heeft inderdaad een praktijk in Lier.

Daarvoor had ik Kathleen Wuyts als gyn. Ook een héle goede. Maar zij werkt ook voor Lier, niet voor Leuven.
    Atheism is a non-prophet organisation

melkweg
    Guest

Citaat van: Ariadne0
    Dr. Koninckx is een héél goed in het Heilig Hartziekenhuis in Leuven (is een man).
    Dr. Deyaert is aan hetzelfde ziekenhuis verbonden, hier heb ik ook al veel goeds over gehoord.
    Goeie ervaringen met allebei

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Reputatie Macht
    0

hoi Pica,
    ik ben zéér tevreden geweest in het UZ Gasthuisberg in Leuven, ik heb daar lange jaren op afdeling gyneco-verloskunde geweest.
    ik heb ook Dr Christel Meuleman gekend(dienst fertiliteit), omdat kinderen krijgen géén gemakkelijke klus was bij mij.ik ben wel fiere mama van 3 kinderen, 2 dochters en een zoon, ze zijn 18,14,13jaar. ik ben later bij Prof.Spitz Bernard terechtgekomen, en ik ben heel erg goed opgevangen geweest door hem, het is ne man van weinig woorden, maar een kei in zijn beroep, hij is 16 jaar mijn gynecoloog geweest, het was niet gemakkelijk om na al die jaren, hem te moeten bedanken voor de goede zorgen,een goede gynecoloog is ook een vertrouwenspersoon en dat is iedereen zijn persoonlijke keuze,je kiest je iemand in de eerste plaats waar je je goed bij voelt en vertrouwd en als je dan een goede dokter hebt veranderd je zomaar niet van gyneco(eigen mening)en daar ik 2 jaar geleden geemigreerd ben naar Oostenrijk ,viel het mij, raar maar waar een beetje zwaar.
    In ieder geval in Gasthuisberg ben je in goede handen,ik wens je verder sucses bij het vinden van een goede gynecoloog.
    Groetjes,
    Pascale (Zellerin)

Goofy
    Guest

Aan te raden!

Die heb ik ook. Ik ga altijd bij hem thuis in Lier. Ik ben er echt tevreden van. Ook toen ik mijn miskraam had heeft hij zowel mij als mijn echtgenoot schitterend opgevangen. Ik ga ook niet meer veranderen als het niet moet.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten