Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Navel ontstoken???

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    7

Navel ontstoken???

Kan dat???
    Ik heb sinds gisteren een rode navel, doet zeer en er komt vocht uit...
    Ik moet wel zeggen, ik heb een 'puttekes' navel en geen 'boebel' navel, als jullie hiermee begrijpen wat ik bedoel...
    Zou ik hiervoor naar de dokter moeten??
    Trotse mama van Axel (12/06/2008) en Casper (12/01/2010)

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    21

Re: Navel ontstoken???

Je kan het nog even aanzien ... Als het niet betert, zou ik gaan. Er bestaat nl een (kleine) aangeboren afwijking op die plaats, dat heet een urachuscyste en is eigenlijk een restje van de (ontwikkeling van de) blaas. Niet gevaarlijk, maar af en toe kan het ontsteken en soms verwijdert men dat met een klein ingreepje.
    Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    7

dank je rozeke voor de info!
    Feit is wel dat ik dit al vaker heb gehad...
    Ik ga nog even afwachten...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Reputatie Macht
    8

Mijn dochter heeft dit enkele jaren terug ook gehad. Kwam door een bepaalde jeans die ze droeg en kon blijkbaar niet tegen het materiaal van die knop.

Ben er toen mee naar de dokter geweest en moet de navel afplakken en er speciale zalf op doen, maar de naam van de zalf weet ik niet meer, sorry
    Yasmin

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Reputatie Macht
    21

Beetje ontsmetten met iso-betadine!? En goed drogen als je uit bad of douche komt.
    nein mann, ich will noch nicht gehen

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Reputatie Macht
    10

Ik heb dat ook soms. Bij mij gaat er wel een erge pijn mee gepaard waardoor ik krom loop.
    De reden: een zeer diepe navel met een rare kronkel binnenin. Het minste vocht bleef erin zitten en dat ontstak.
    De oplossing: telkens ik een bad neem, daarna met ontsmettingsmiddel en een wattenstaafje mijn navel proper maken en goed laten drogen.

't Zou dus iets simpels zoals dat kunnen zijn...
    Atheism is a non-prophet organisation

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Reputatie Macht
    10

heeeee beebee juist het zelfde hier met mij, ook ik heb daar last van zo n twee jaar geleden heb ik een kijkoperatie had viade navel had een knoop in mijn darmen de maand erop nogmaals onder het mes dan voor een cysteaan de eierstok dus eierstok en cyste is verwijderd. maar af en toe heb ik nu last van vocht die uit de navel komt en ook de navel diesoms ontstoken is. deze avond heb ik eensgegaan naar mijn huisdokter hij zei me eerst dat ik moest pillen slikken , pfffffffffff maar ik slik nie graag pillen en ik vroeg hem dat er iets andersbestaat om er geen last meer van te hebben jawel zei hij en heefd mij speciaal water en talcpoeder en een spray voorgeschreven maar ik heb da nog nie kunne halen want onzeapotheker was net gesloten morgen ga ik dit halen, ik ga jou dan meer vertellen hierover. kvind da wel nie plezant hoor met zulk een navel en davocht da stinkt kben er echt vies van, ik kuisda uit met wattestaafjes. dus morgen weet je ietsje meervan mij groetjessaphier

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    7

Allez, ik ben blij dat ik niet de enige ben!
    Ik heb daar ook last van, dat is echt ambetant en om u dood te generen... Deze ochtend stond er echt veel vocht in, zelfs met een beetje schuim
    Ik heb het dan ook schoongemaakt met een oorstokje, en inderdaad, dat riekt echt niet fris...
    Als het nog enkele dagen zo blijft duren, ga ik toch naar de dokter hoor!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Nov 2002
    Reputatie Macht
    12

ik smeer daar dan een beetje daktarin creme aan je weet wel voor schimmel tussen Uw tenen bij mij dan altijd direct beter en om te voorkomen soms een beetje deocreme. dat houdt het bij mij "droog". Ik moet altijd lachen want ik heb zo een echte bodemloze put en ja soms droog je je niet goed genoeg af of in de zomer blijft dat "nat" van het zweet.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Reputatie Macht
    10

heykeeeeeeee gisteren avond heb ik dan gegaan naar de dokter die heefd mij zuustofwater voorgeschreven dit om eerst te ontsmetten daarna met fruacine oplossing dit is een heele kleur vloeistof en dan moet ik daktarin spray in doen dit om droog te houden. dus dit heb ik nu vanmorgen gedaan en deze avond een roode navel heb ik in ieder geval niet meer want deze ochtend toen ik opstond was mijn navel nog ontstoken; nu niet meer dus kdenk dat het al een goed teken is.en ja beebee juist da stinkt kben er eigenlijk ook vies van hoor. de dokter vertelde mij ook dat er toh veel menssen zijn die da hebben stinkende navel. en eigenlijk wou hij pillen voorschrijven voor dit , maar omdat ik een mens ben die nie graag pillen slikt, heb ik maareen ander middeltje gevraagd en ik hoop dat het daarmee zal helppen. ik wens jullie ook beterschap verder groetjessaphier

Bladwijzers

Forum rechten