Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 48

Onderwerp: goede psychiater

Guest

goede psychiater

Ik heb hulp nodig, maar de therapieën die ik tot nogtoe heb gevolgd, maakten me net zieker.
    Ik voel me momenteel niet goed in mijn vel en zou graag een psychiater raadplegen, maar ik ga niet zomaar bij de eerste de beste. Ik wil iemand die eerder rust dan medicatie voorschrijft en liefst zelf iets heeft meegemaakt zodat hij zich beter in mijn leefwereld kan inleven. Iemand een naam? Ik wil desnoods een eindje rijden. Ik heb dat ervoor over.

Guest

Re: goede psychiater

Nu niet voor 't een of 't ander: maar voor ne psych die rust voorschrijft, daar wil ik niet voor betalen zunne. Als ge weet dat ge rust nodig hebt, dan kunde toch wel zelf rust pakken zeker...

Of is voor de dokterbriefkes om langdurig op ziekenkas te kunnen gaan?

God mens ge valt in herhaling en ge werkt om mijn zenuwen...

Guest

ja, is voor langdurig op ziekenkas kunnen staan. Iets mis mee? Ik heb heel wat meegemaakt en word momenteel tot bloedens toe gepest op mijn werk. Het is op elk werk hetzelfde, waar ik ook ga. Ik kan dat niet meer aan. Altijd maar die psychologen of psychiaters die zeggen: verweer u. Ik probeer dat, maar hoe meer ik dat doe, hoe erger het wordt.
    Ik heb geen man, kinderen, echte vrienden of familie bij wie ik terechtkan. Ik heb ook geen spaarpotje. Ik lijd aan serieuze moodswings en kan daar niets aan doen.
    Mag ik dan nu op ziekenkas?

Guest

Nee gij moogt niet op ziekenkas, inderdaad verweer u! Als het op elk werk hetzelfde is dan ligt het wel degelijk aan jezelf...

Guest

mensen die kauwgom op stoelen kleven, geld stelen, mij overuren geven, die niet noteren zodat ik gratis werk ( ontdek da pas achteraf) is dat dan mijn schuld?
    Anderen voelen dat ik een makkelijk slachtoffer ben. En het is lelijk om zo met zieke mensen (lijd aan schizofrenie, adhd en ook wat autisme asperger) te lachen en de spot te drijven. Dat zegt veel over die mensen.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

Mariposa; negeren die handel (al kan ik het zelf ook niet laten)

Guest

Ik weet het, bon ik ga ook wat voorgeschreven rust nemen... Die zoon van mij hé die zuigt letterlijk mijn energie weg Wat zou de psychiater daarvan zeggen, zou die mij ook extra rust voorschrijven?

Pingu
    Guest

MP toch

Ohja, geniet van je rust hé

Guest

mja veel rust was het ni :s Elke 3u was meneer daar en vanaf 7u wou em nimeer slapen (krampjes) *geeuw* Waar is hier dieje psychiater????

op dreef Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    3

Citaat van: Sophita
    ja, is voor langdurig op ziekenkas kunnen staan. Iets mis mee? Ik heb heel wat meegemaakt en word momenteel tot bloedens toe gepest op mijn werk. Het is op elk werk hetzelfde, waar ik ook ga. Ik kan dat niet meer aan. Altijd maar die psychologen of psychiaters die zeggen: verweer u. Ik probeer dat, maar hoe meer ik dat doe, hoe erger het wordt.
    Ik heb geen man, kinderen, echte vrienden of familie bij wie ik terechtkan. Ik heb ook geen spaarpotje. Ik lijd aan serieuze moodswings en kan daar niets aan doen.
    Mag ik dan nu op ziekenkas?

? In een ander topic schrijf je dat je een spaarpot van 40.000€ hebt?

Gek, uitermate gek!
    Mannen op een vrouwen-forum zijn meer gay dan ze zelf willen toegeven!

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten