Ja hoor. Ik heb door langdurig hoesten al een paar keer een spier gescheurd/gekeusd en ook al een rib gekneusd. Dat blijft jammer geoeg een zwak punt bij mij.
Op korte tijd heb ik 2 verschillende virale infecties opgelopen. Resultaat is dat ik al een maand loop te hoesten. En niet zomaar hoesten, eerder blaffen als een hondNu heb ik echt spierpijn in mijn bovenrug gekregen. Kan dit zijn van het hoesten?? Nu ben ik bijna genezen en moet ik geen pijnstillers meer nemen tegen de hoofdpijn, maar wel voor de pijn aan mijn rugspieren...Iemand dit al meegemaakt?
Ja hoor. Ik heb door langdurig hoesten al een paar keer een spier gescheurd/gekeusd en ook al een rib gekneusd. Dat blijft jammer geoeg een zwak punt bij mij.
Dat wil lukken, ik heb dat namelijk ook zo in één keer sedert gisteren, ja en hoesten doe ik al maanden![]()
Music is a connection to a higher power.
Ja, dat kan dus inderdaad. Heb zelf ook al last gehad van mijn ribben en borstbeen na een langdurige hoestperiode.
Atheism is a non-prophet organisation
Ik ben dus niet alleenHoe voelt die pijn bij jullie?
Bij mij voelen mijn ribben net onder mijn borsten precies ontstoken. En ter hoogte van mijn schouderbladen branden mijn rugspieren precies, voelt echt overbelast aan. Enkel als ik plat in bed lig gaat het over.
stokkende adem bij verkeerde beweging, compleet ter plekke blokkeren dus niet voor of achter kunnen bewegen, overbelasting en ambatant gevoel.
Dat gevoel heb ik dus ook: het gevoel van overbelasting, van door mijn rug te gaan. Wat moet je eigenlijk doen als je rugspieren/tussenribspieren overbelast zijn? Rusten of juist in beweging blijven. Telkens als ik hoest is het precies of ze een mes in mijn rug steken![]()
rusten, massage , warmte
Bladwijzers