Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    5

Rugpijn van het hoesten?

Op korte tijd heb ik 2 verschillende virale infecties opgelopen. Resultaat is dat ik al een maand loop te hoesten. En niet zomaar hoesten, eerder blaffen als een hond Nu heb ik echt spierpijn in mijn bovenrug gekregen. Kan dit zijn van het hoesten?? Nu ben ik bijna genezen en moet ik geen pijnstillers meer nemen tegen de hoofdpijn, maar wel voor de pijn aan mijn rugspieren...Iemand dit al meegemaakt?

Goofy
    Guest

Re: Rugpijn van het hoesten?

Ja hoor. Ik heb door langdurig hoesten al een paar keer een spier gescheurd/gekeusd en ook al een rib gekneusd. Dat blijft jammer geoeg een zwak punt bij mij.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35

Dat wil lukken, ik heb dat namelijk ook zo in één keer sedert gisteren, ja en hoesten doe ik al maanden
    Music is a connection to a higher power.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Reputatie Macht
    9

Ja, dat kan dus inderdaad. Heb zelf ook al last gehad van mijn ribben en borstbeen na een langdurige hoestperiode.
    Atheism is a non-prophet organisation

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    5

Ik ben dus niet alleen Hoe voelt die pijn bij jullie?

Bij mij voelen mijn ribben net onder mijn borsten precies ontstoken. En ter hoogte van mijn schouderbladen branden mijn rugspieren precies, voelt echt overbelast aan. Enkel als ik plat in bed lig gaat het over.

Goofy
    Guest

stokkende adem bij verkeerde beweging, compleet ter plekke blokkeren dus niet voor of achter kunnen bewegen, overbelasting en ambatant gevoel.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Reputatie Macht
    5

Dat gevoel heb ik dus ook: het gevoel van overbelasting, van door mijn rug te gaan. Wat moet je eigenlijk doen als je rugspieren/tussenribspieren overbelast zijn? Rusten of juist in beweging blijven. Telkens als ik hoest is het precies of ze een mes in mijn rug steken

Goofy
    Guest

rusten, massage , warmte

Bladwijzers

Forum rechten