Das een vraag voor skivvy.Die weet dat wel!![]()
Ik heb een schimmelinfectie op mijn rechtervoet.
Ik doe daar Daktarin zalf aan.
Maar wat iemand of Cranberry sap ook nuttig is bij een schimmelinfectie aan de voet?
Das een vraag voor skivvy.Die weet dat wel!![]()
bij mijn weten wordt dat niet uitwendig gebruikt. u kan de schimmel aanstippen met teatreeolie.
Ah, dat heb ik niet in huis.
Vrijdag dus meebrengen van de natuurwinkel.
ik zou er toch mee naar de huisarts gaan , een schimmelinfectie is besmettelijk en duurt minstens 3weken voor een behandeling, krabben hier krabben daar en zo woekert dat verder.
Daktarin is goed maar, ik vrees dat je iets straffer nodig hebt dan een lapmiddel.
Daktarin werkt wel heel snel! Brr, ik heb daar ooit ook last van gehad na te wonen in een appartement met vasttapijt, ook al had ik dat laten reinigen.![]()
Na een paar dagen daktarin was dat wel over.
Sommige voetschimmels zijn zo hardnekkig dat je er extra medicijnen voor moet innemen ,toch misschien eens aan een dokter tonen?
Soms lief,soms bitch ,that's me.
Of je voet wassen met isobetadine zeep, we hebben zo een fles vloeibare zeep. Dat werkt ook vrij snel!
Fiere mama van de liefste prins en de schattigste prinses!
Ik heb vorig jaar ook een schimmelinfectie gehad en Daktarin gebruikt. Maar dat duurde bijna een maand voor het genezen was.
Ik heb hier een paar tips gehad waar ik wel wat mee kan doen.
Bedankt alvast.
Ik heb ook een abonnement op daktarin, bij wijze van spreken.
Denk dat ik dat geregeld terug krijg door te douchen in de fitness (Ik droog wel goed tussen de teentjes...).
Bladwijzers